هادی مرزبان از بیمارستان مرخص شد هادی مرزبان هنرمند تئاتر که به‌دلیل عارضه خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده بود روز گذشته مرخص شد. فرزانه کابلی همسر این هنرمند گفت: خوشبختانه حال آقای مرزبان مساعد است. «تیم شنا» از فستیوال رم جایزه گرفت نمایش «تیم شنا» کار جابر رمضانی موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی از فستیوال رم شد.

فرانسه به شاهرخ‌خان نشان شوالیه اهدا کرد

شاهرخ‌خان ستاره بالیوود نشان شوالیه لژیون دونور را از فرانسه گرفت.

رضا صادقی خواننده تیتراژ «صبحی دیگر» شد

تیتراژ جدید برنامه «صبحی دیگر» با صدای رضا صادقی روی آنتن شبکه آموزش سیما می‌رود.

انتشار گزارش موسیقی ویژه ریچارد واگنر

دوره هفتم تخصصی نشریه گزارش موسیقی، ویژه

«ریچارد‌ واگنر» آهنگساز شهیر آلمانی به همراه یک سی‌دی صوتی از گزیده آثار وی منتشر شد.

صمدی، ایزدیار و فراهانی به تئاترشهر آمدند

حضور آزاده صمدی، پری‌ناز ایزدیار و نازنین فراهانی در نمایش «یه کلیک کوچولو» به کارگردانی احمد سلیمانی قطعی شد.

افزایش ساعت بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران

با توجه به اهمیت نمایشگاه آثار چاپ‌های دستی هنرمندان خارجی گنجینه و ایام ماه مبارک رمضان، ساعات بازدید از این نمایشگاه تا ساعت ۱۱ شب افزایش یافت.

همکاری حمید جبلی با جشنواره نمایش عروسکی

حمید جبلی و مرضیه محبوب با انتشار فراخوان جزئیات لازم درباره برپایی نمایشگاه‌های جشنواره تئاتر عروسکی را اعلام و متقاضیان را برای حضور در این نمایشگاه‌ها دعوت می‌کنند.

برخورد با پردیس‌ها و سینماهای متخلف

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری با اشاره به اینکه شورای صنفی به دقت طرح فروش بلیت نیم‌بها در تمامی سینماها را زیر نظر دارد، از برخورد با سینماهایی که این طرح را بلافاصله پس از افطار در ماه مبارک رمضان اجرا نکنند، خبر داد.

اعلام مهلت ارسال آثار به آکادمی اسکار

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی مهلت ارسال آثار برای شرکت در بخش‌های مختلف هشتاد و هفتمین دوره از جوایز اسکار را به این شرح اعلام کرد: دو بخش فیلم‌های خارجی زبان (غیرانگلیسی) و انیمیشن کوتاه: یکم اکتبر. بخش جوایز علمی و فناوری: ۱۱ جولای. بخش مستند کوتاه: ۲ سپتامبر. بخش مستند بلند سینمایی: ۲۲ سپتامبر. بخش انیمیشن بلند سینمایی: ۳۱ اکتبر. بخش موسیقی و ترانه غیراقتباسی: ۳ سپتامبر. هشتاد و هفتمین دوره از رقابت‌های اسکار ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار خواهد شد.