سریال فریدون جیرانی به‌زودی کلید می‌خورد مدیر شبکه یک از کلید خوردن سریال «خانه امن» به کارگردانی فریدون جیرانی خبرداد. فروش ۸۲ میلیونی «رد کارپت» در شب مسابقات ورزشی

فروش فیلم «رد کارپت» رضا عطاران با وجود مسابقات مختلف ورزشی همچنان ادامه دارد. به گفته علی سرتیپی این فیلم جمعه شب ۸۲ میلیون تومان در تهران فروش داشت.

سروده «ناظم حکمت‌» در میان ۵۰ شعر برتر عاشقانه جهان

مرکز هنری «ساوث‌بنک» لندن اثری از «ناظم حکمت»، شاعر سرشناس ترک را در فهرست «۵۰ شعر برتر عاشقانه طی ۵۰ سال گذشته» گنجاند.

ایران و کانادا سریال انیمیشن می‌سازند

مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری با همکاری یک شرکت کانادایی سریال انیمیشن «دهکده شادی» را تولید می‌کند.

فیلم زندگی و مبارزات «سردار هور» پشت درهای بسته اکران

کارگردان «یوسف هور» که فیلمش روایتگر زندگی سردار شهید علی هاشمی است، از اکران نشدن این فیلم از ۲ سال گذشته تا امروز گله کرد.

مساله پخش «ربنا» به برنامه «شهر باران» هم رسید

داریوش کاردان در برنامه «شهر باران» نسبت به حل شدن مشکل پخش دعای «ربنا» اظهار امیدواری کرد.

عاشقانه‌های سیاه‌پوستان تماشاگران را به وجد آورد

کنسرت آنسامبل مسایا به رهبری هانیبال یوسف و طراحی حرکت گلاب آدینه جمعه شب ۱۳ تیر ماه در حضور قابل توجه علاقه‌مندان و هنرمندان قطعاتی از موسیقی بردگان سیاه‌پوست آمریکا را با موضوع امید و آزادی در تالار وحدت ارائه داد.

پیوستن بازیگران جدید به سریال در حال پخش «فاخته»

افشین سنگ چاپ و مرتضی کاظمی به جمع بازیگران سریال «فاخته» به تهیه کنندگی داود قچاق و کارگردانی محمود معظمی پیوستند.

فراخوان بخش عکس فیلم جشن سینما منتشر شد

تمامی اعضای انجمن عکاسان سینمای ایران برای شرکت در بخش عکس جشن سینما می‌توانند آثار خود (از ۱۵ خردادماه سال ۱۳۹۰ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۳) را در صورتی که در دوره‌های قبلی جشن شرکت نداده‌اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. بر اساس این فراخوان مجموعه عکس تا سقف پنج فیلم و برای هر فیلم ۶ عکس (۴عکس صحنه و ۲ عکس پشت صحنه) به صورت ‌دیجیتال و آثاری که با دوربین‌های آنالوگ ثبت شده باشند به صورت فایل اسکن شده در سایز ۲۰در ۳۰ بدون حاشیه (فول فریم) به دبیرخانه جشن ارسال شوند.

شرکت فرانسوی پخش جهانی «امروز» را بر عهده گرفت

شرکت دریم لب فرانسه پخش بین‌المللی فیلم «امروز» آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی را بر عهده گرفت.