قیام تماشاگران تئاتر به احترام سمندریان تمام سالن‌های تئاترهای تهران، همزمان با سالروز درگذشت حمید سمندریان به احترام این هنرمند، یک دقیقه سکوت و قیام می‌کنند. حضور رابرت ردفورد در رسوایی رادرگیت

رابرت ردفورد در فیلم جدیدش در نقش دن رادر گوینده معروف اخبار شبکه سی‌بی‌اس، در کنار کیت بلانشت ایفای نقش می‌کند تا رسوایی جورج بوش را به پرده بزرگ ببرد.

تعطیلی تالارهای نمایشی تئاتر شهر به‌دلیل ایام سوگواری

به‌دلیل تقارن با شب‌های قدر و ایام سوگواری شهادت امام علی(ع) تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از ۲۶ تا ۲۹ تیر اجرایی ندارند.

پاسخ علیخانی به انتقادات درباره میهمان‌های «ماه عسل»

درحالی‌که بسیاری از روزنامه‌ها و سایت‌ها حضور سه میهمان در برنامه «ماه عسل» را که برنده جوایز قرعه‌کشی شرکت‌های تجاری شده بودند ناشی از تاثیر اسپانسر بر این برنامه دانسته‌اند، علیخانی این موضوع را تکذیب کرد.

«مه صورتی» کتاب سال وِلز شد

اوون شرز با نوشتن کتابی درباره تاثیر جنگ در افغانستان با نام «مه صورتی»، به‌عنوان نویسنده کتاب سال ولز ۲۰۱۴ معرفی شد.

«کالین برت» برنده گران‌ترین جایزه ادبی داستان کوتاه شد

جایزه معتبر فرانک اوکانر که گران‌ترین جایزه برای داستان کوتاه است، «کالین برت» را برنده سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.

سینما به شدت تحت تاثیر تئاتر ما است

ناصر تقوایی به تماشای نمایش «یوبیتسومه» به کارگردانی نیما نادری نشست. تقوایی پس از پایان نمایش در جملات کوتاهی گفت: «بدون تردید در این سال‌ها هنر تئاتر از همه گونه‌های هنری جایگاه و ارزش بهتری داشته است. تئاتر بهترین هنر ایران است، چه در نسل گذشته که آمدند و کار کردند و چه نسل جدید، همیشه شاهد تئاترهای درجه اول بودیم. آنقدر که می‌توانم بگویم سینما در سایه تئاتر ما قرار گرفته است و سینما به شدت تحت‌تاثیر تئاتر ما است.»

خوشنویسان به سومین دوسالانه خوشنویسی فرا خوانده شدند

هنرمندان خوشنویس برای شرکت در سومین دوسالانه خوشنویسی که شهریورماه سال‌جاری در قزوین برگزار می‌شود، تا ۱۰ مردادماه مهلت دارند.