حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و ملوان بندر انزلی با توجه به وضعیت بیماری بهرام ریحانی هنرمند تئاتر کشور، بخشی از هزینه‌های درمان وی را برعهده گرفت. سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا» در گفت‌وگو با مجله تایمز از ترجمه این کتاب به زبان عربی زیر نظر سید‌حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان خبر داد.

همزمان با ایام سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸، مراسم رونمایی و اکران خصوصی از مستند «اتاق جنگ» دیروز صبح در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد. این مستند که در مرکز فرهنگی میثاق تهیه شده، به موضوع پشت صحنه سیاسی جنگ تحمیلی می‌پردازد.

تصویرسازان کشورهای نروژ، اسپانیا، ایتالیا، اندونزی، تونس و ترکیه با ارسال بیش از ۲۰۰ اثر، در نمایشگاه تصویرسازی امید(یادمان امید عباسی، آتش نشان فداکار) حضور دارند. این نمایشگاه به همت گروه تصویرگران هنر موگه و با مشارکت مدرسه هنرهای ایده و با هدف حمایت و معرفی قهرمانان، احیای فضایل اخلاقی در جامعه مدرن و یادمان امید عباسی آتش‌نشان فداکار، ۱۷ مرداد ماه سال‌جاری در گالری ایده برگزار می‌شود.

در دومین روز از همایش بین‌المللی پارسی زبانان که روز یکشنبه در حوزه هنری برگزار شد جمعی از شاعران داخلی و خارجی از کشورهای پاکستان، تاجیکستان، افغانستان، اوکراین و هندوستان به شعرخوانی پرداختند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فروشگاه مرکزی شهرکتاب واقع در خیابان شریعتی به مناسبت شهادت امیر مومنان حضرت علی‌(ع)، روز جمعه ۲۷ تیر، مراسم پرده‌خوانی را با حضور مرشد میرزاعلی برگزار می‌کند.

مسابقه فینال جام جهانی فوتبال رکورد میزان توییت‌های ارسال شده در دقیقه را شکست. طبق اعلام داده‌های رسمی توییتر، در لحظه شکست آرژانتین مقابل آلمان با نتیجه ۱ بر صفر در وقت‌های اضافه بازی، ۶۱۸۷۲۵ توییت در دقیقه فرستاده شده است.