دنیای تصویر 244 با پرونده «بازی تاج و تخت»

دویست و چهل‌وچهارمین شماره دنیای تصویر منتشر شد. در این شماره علاوه‌بر جداول تولید و فروش و آخرین اخبار تولید و اکران سینمای ایران و همچنین معرفی فیلم‌های روز سینمای جهان، در بخش برداشت بلند، پرونده مجموعه عظیم «بازی تاج و تخت» را می‌خوانید. در این پرونده مفصل و خواندنی، با مفاهیم و استعاره‌های این سریال، جغرافیای داستان، تاریخچه سرزمین و خاندان‌ها، شخصیت‌های مهم آن و مشخصات مجموعه رمان «سرود آتش و یخ» آشنا شده و گفت‌وگوهایی با عوامل سازنده و همچنین جورج مارتین نویسنده اصلی آن را می‌خوانید.

از دیگر بخش‌های این شماره، گزارش شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن است. در این بخش علاوه‌بر حواشی جذاب جشنواره کن، معرفی برندگان و بررسی فیلم‌های شاخص جشنواره، مجموعه عکس‌های اختصاصی دنیای تصویر از چهره‌های مشهور حاضر در کن ۲۰۱۴ را خواهید یافت.

در بخش‌های دیگر این شماره گفت‌وگوهایی با شهرام مکری کارگردان «ماهی و گربه»، مجید برزگر کارگردان «پرویز»، محمدمهدی عسگرپور کارگردان «میهمان داریم»، سیروس الوند کارگردان «این سیب هم برای تو»، فرزاد موتمن کارگردان «خداحافظی طولانی»، علی ملاقلی پور کارگردان «قندون جهیزیه» و هادی کریمی نویسنده فیلم‌نامه «ساکن طبقه وسط» انجام شده است.