انیمیشن جدید «لورل و هاردی» ساخته می‌شود

سریالی انیمیشنی از زوج محبوب کمدی، لورل و هاردی در فرانسه ساخته می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمپانی گومانت انیمیشن حقوق رسمی بین‌المللی تهیه و تولید سریالی بر پایه زوج کمدی شناخته‌شده لورل و هاردی را خریداری کرد. واحد انیمیشن واقع در لس‌آنجلس این کمپانی فرانسوی، حقوق رسمی فیلم را از کمپانی لری هارمون پیکچرز گرفته است.

تقریبا نیم قرن از زمانی که لری هارمون پیکچرز و هانا باربرا برای تولید سریال کارتونی اصلی «لورل و هاردی» با هم همکاری کردند، می‌گذرد. پیر بلیش از کمپانی گومانت انیمیشن دیروز این خبر را رسما اعلام کرد. گومان مسوولیت سرمایه‌گذاری، تهیه و پخش ۷۸ اپیزود جدید از این سریال را که برای تماشاچیان پنج تا هشت ساله ساخته می‌شود، برعهده دارد.

بلیش گفت: هانا باربارا در سال ۱۹۶۶، ۱۵۶ اپیزود از این انیمیشن را تولید کرد و طرفداران سراسر دنیا عاشق آن شدند. ما قصد داریم سریالی کاملا جدید با قیافه و طراحی نوینی را برای جهان به ارمغان بیاوریم. کمپانی لری هارمون پیکچرز اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ حقوق رسمی «لورل و هاردی» را خریداری کرد. این کمپانی همچنین صاحب رسمی و پخش‌کننده «بوزوی دلقک» نیز هست.