ما بدون تو همیشه ده نفریم

درگذشت ناگهانی و شوک‌آور هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس در بین اقشار مختلف جامعه واکنش‌های گوناگونی را در پی داشت و فعالان عرصه سینما و تلویزیون نیز در صفحات اینستاگرام خود هرکدام به نحوی به مرگ این جوان فوتبالیست واکنش نشان دادند.

در این میان مهراب قاسم‌خانی، پوریا پورسرخ، رضا رشیدپور، پولاد کیمیایی، نرگس محمدی، نسرین مقانلو، حمید گودرزی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفتند. در زیر مرور می‌کنیم تعدادی از این پیام‌ها را برای همدردی با جامعه فوتبال و خانواده بزرگ پرسپولیس:

مهراب قاسم‌خانی: خداحافظ کاپیتان.

اشکان خطیبی: هادی نوروزی بازیکن تیم پرسپولیس هم قلبش ایستاد. . . خدا به خانواده و دوستانت صبر بده.

احسان علیخانی: آخرین حضور نوروزی در تمرین پرسپولیس روز گذشته بود. . . روحش شاد.

پولاد کیمیایی: باز هم تسلیت … تسلیت به همه پرسپولیسی‌ها خدا کنه این موج بد زودتر تموم شه چه سال عجیبی بود باورم نمیشه.

سپند امیرسلیمانی: خداحافظ مرد با غیرت، ما بدون تو تا همیشه ده نفریم.

نرگس محمدی: خدایا اصلا چرا باید یه ورزشکار سکته قلبییییییی؟؟؟ مگه میشه هرکسی تازگی‌ها میمیره با سکته. خدا به خانوادش صبر بده روحش شاد.

مجید صالحی: هادی نوروزی به سفر ابدی رفت. ولی سی سالگی چه زود بود برای این رفتن. بدرود کاپیتان.

نیوشا ضیغمی: سلام. دوستان با اینکه من اهل فوتبال نیستم ولی متاسفانه با خبر شدم کاپیتان خوب و بی‌حاشیه تیم پرسپولیس از بین ما رفت. هادی نوروزی روحت شاد و به جامعه فوتبال مخصوصا تیم پرسپولیس تسلیت می‌گم.

پوریا پورسرخ: از دست دادن بهترین‌ها همیشه دردناک بوده و هست …کاپیتان ممنون که همیشه با معرفت بودی و با شخصیت … ممنون که تا روزی که بودی همه فقط از شخصیت و خوبی‌هات یاد می‌کنن… راه رفتنی رو باید رفت ولی در عجبم که چرا خوبا عجله بیشتری دارن برای این رفتن… دلم خیلی گرفته… خیلی… خدا به خانواده گلت صبر بده.

رضا رشیدپور: حتی آسمان هم بغض می‌کند در این پنج‌شنبه‌های تلخ. قلبمان تند می‌زند برای قلبی که ناگهان ایستاد. تسلیت می‌گویم. به خانواده‌اش. به خانواده فوتبال. به خانواده بزرگ ایران. یک ملت عزادار شد در این دو پنج‌شنبه. حالا از شمار مردم نجیبمان چهارصد و شصت و چهار به‌علاوه یک نفر کم شد… این یک تلخی بی‌پایان است حتی اگر یک نفر بود.