«هشدار قائم‌مقام»در تجارت فردا

شماره ۱۴۹ هفته نامه تجارت فردا با تیتر اصلی «هشدار قائم‌مقام» با موضوع دلهره سیاست‌گذاری پولی درباره خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها آمد.

تجارت فردا در این شماره در گفت‌وگویی با اکبر کمیجانی، قائم‌مقام بانک مرکزی نگرانی‌های سیاست‌گذار پولی درباره خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی را بررسی کرده است. دیگر پرونده این شماره به شرح زیر است: اولویت‌های سیاسیون (مشاور عالی وزیر کشور از دلایل بی‌میلی سیاستمداران به مقوله توسعه می‌گوید)، سبقت مالیات از نفت (پدرام سلطانی از دلایل رشد درآمدهای مالیاتی می‌گوید)، کارنامه امیرکبیر (گذر از نشر سنتی با تلاش‌های عبدالرحیم جعفری) و سورپرایز نوبل؟ (آیا آکادمی سلطنتی علوم سوئد سنت شکنی می‌کند؟).

در ستون پیشنهادهای این شماره می‌خوانیم: نامه چهار وزیر به روحانی فشار مخالفان بر دولت را افزایش داد، آیا بانک‌ها برای جذب سرمایه مردمی زیر حرف خود می‌زنند؟ گفت‌وگو با رئیس سازمان ملی استاندارد درباره رواج تقلب در بازارهای ایران و آیا قانون اجازه خروج از کشور برای زنان اصلاح می‌شود؟

در دیگر بخش‌های این شماره به مباحثی مانند وام مسکن، رقابت‌پذیری، عصای سفید، آلودگی خزر و بازگشت طالبان پرداخته شده است. هفته‌نامه تجارت فردا شنبه هر هفته به قیمت ۵ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.