با هر گونه ساخت‌وسازهای غیرقانونی برخورد می‌شود

تمامی ساخت‌وسازهای غیرقانونی انجام شده طی سال‌های گذشته، در شهرک طالقانی یافت‌آباد غیرمجاز بوده است. به گزارش خبرگزاری موج علی‌اکبر انجمنی، سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ در جریان بازدید از شهرک طالقانی یافت‌آباد با بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه به دلیل شرایط و موقعیت خاص منطقه ۱۸ و وضعیت اقتصادی ساکنین این بخش از تهران، کارگاه‌های غیرمجاز و آلاینده طی سال‌های گذشته در بخش‌هایی از منطقه دایر شده که ضروری است شهرداری با همکاری شهروندان با اخذ احکام قضایی نسبت به تعطیلی و انتقال آنها اقدام نماید.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۸ با بیان این که وجود کمربند فضای سبز از مشکلات گریبانگیر این شهرک و تعدادی از شهرک‌های دیگر منطقه است، اظهار داشت: این طرح علاوه بر این که هر گونه ساخت‌وساز را در این منطقه با مشکل مواجه کرده، موجب عدم تامین امکانات شهری شده است.

انجمنی با بیان این که تمام ساخت‌وسازهای انجام شده طی سال‌های اخیر در این نقاط غیرمجاز بوده، اظهار داشت: اجرای طرح کمربند فضای سبز به منظور کاهش آلودگی و جلوگیری از گسترش بی‌رویه شهر تهران بوده است، از این رو با تمام ساخت‌وسازهایی که به صورت غیرقانونی طی این سال‌ها در آن انجام شده، برخورد می‌شود.