با کیف پول الکترونیکی احتیاجی به شماره کارت نیست!

تکنولوژی پیشرفته سخت افزاری و نرم افزاری، پشتوانه بزرگی برای سهولت در انجام خدمات بانکی است. شما با داشتن کیف پول الکترونیکی دیگر به شماره کارت، کارت‌های بانکی و پول نقد نیازی ندارید. در ادامه نیز به معرفی یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌ها برای انجام الکترونیکی امور بانکی می‌پردازیم.

الکترونیکی شدن همه کارهای بانکی با کیف پول الکترونیکی

Figure ۱ : الکترونیکی شدن همه کارهای بانکی با کیف پول الکترونیکی

الکترونیکی شدن همه کارهای بانکی با کیف پول الکترونیکی

قبل از آنکه در رابطه با الکترونیکی شدن خدمات بانکی بگوییم، لازم به ذکر است که انجام تمامی خدمات مربوط به بانک در طول شبانه‌روز و به مدت ۲۴ ساعت انجام پذیر است و این یکی از مزایای بانکداری الکترونیک است. کم شدن مراجعات حضوری باعث شده است که تمامی خدمات بانکی به راحتی و با سهولت انجام گیرد.

با کیف پول الکترونیکی احتیاجی به شماره کارت نیست، یعنی شما به‌واسطه این کیف پول در هرکجا که نیازمند به خرید، تراکنش یا نقل و انتقالات مالی باشید، به راحتی می‌توانید انجام دهید. اطلاعاتی در رابطه با واریز و برداشت وجه و کنترل حساب نیز از جمله خدماتی است که به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

یکپارچگی و دردسترس بودن همه امور مربوط به خدمات بانکداری در بانکداری الکترونیکی می‌تواند از مهم‌ترین مزایای این نوع بانکداری باشد.

(امکان انجام کارهای بانکی مانند افتتاح حساب بانک پارسیان از جمله کارهای بانکداری الکترونیکی است)

حذف شدن کارت‌های بانکی

حذف شدن کارت‌های بانکی

شاید گمان کنید که با کیف پول الکترونیکی احتیاجی به شماره کارت نیست، کمی بزرگ‌نمایی است. اما با پیشرفت تکنولوژی و افزایش زیرساخت‌های نرم افزاری کم‌کم اسکناس‌های چاپی جای خود را به کارت‌های بانکی داده‌اند و امروزه کارت‌های بانکی نیز حذف شده و اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های جانبی می‌توانند نیاز مردم را برطرف کنند.

همه تراکنش‌های اینترنتی مانند کارت به کارت، خرید شارژ، خرید از فروشگاه‌ها و پرداخت قبوض توسط کیف پول‌های جدید امکان‌پذیر است. همچنین امنیت بالایی که استفاده از آنها دارد باعث شده است که بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

دغدغه گم شدن کارت و فراموشی رمز آن از جمله مواردی است که بعد از روی کار آمدن کیف پول‌های الکترونیکی از بین رفته است. تجمع تمامی تراکنش‌ها، سرعت بالا، امنیت و ارتباط آسان با سایر حساب‌ها از جمله ویژگی‌های کیف پول الکترونیکی است.

معرفی تاپ به عنوان یک دستیار مالی و کیف پول الکترونیکی

Figure 2 : معرفی تاپ به عنوان یک دستیار مالی و کیف پول الکترونیکی

معرفی تاپ به عنوان یک دستیار مالی و کیف پول الکترونیکی

شاید انتخاب یک دستیار مالی که به صورت ۲۴ ساعته خدمات‌رسانی کند، کار بسیار سختی باشد. انتخاب تاپ به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین دستیارهای مالی می‌تواند به شما در انجام درست‌تر کارهای بانکی کمک کند. این اپلیکیشن زیرساخت‌های مناسبی دارد و به عنوان یکی از بهینه‌ترین و جدیدترین ابزارها در حوزه پرداخت‌های مالی به شمار می‌آید.

بانک مرکزی و شاپرک و بسیاری از سیستم‌های امنیتی روی عملکرد این دستیار مالی نظارت کامل داشته و شما می‌توانید در بستری امن از خدمات آن استفاده کنید. این سوپر اپلیکیشن ارائه دهنده ۵۰ نوع خدمت مختلف در زمینه بانکداری است و تعداد بسیاری از شرکت‌های خدمات رسانی در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

رضایت بالا و اعتماد مشتریان به این دستیار مالی باعث شده است که روزبه‌روز طرفداران الکترونیکی شدن کارهای بانکی بیشتر شود. پس با توضیحاتی که در رابطه با اپلیکیشن تاپ ارائه دادیم، متوجه شدید که با کیف پول الکترونیکی احتیاجی به شماره کارت نیست!

معرفی خدمات کیف پول تاپ؛ کیف پول همیشه همراه

معرفی خدمات کیف پول تاپ؛ کیف پول همیشه همراه

همان‌طور که گفتیم خدمات متعددی توسط این کیف پول الکترونیکی ارائه می‌شود که باعث افزایش روزافزون مخاطبان آن شده است. کارت به کارت و انتقال وجه تاپ در بیشتر از ۳۰ بانک امکان‌پذیر است. شما به‌واسطه اپلیکیشن تاپ می‌توانید با بسیاری از بانک‌ها و مؤسسات تحت پوشش به سادگی ارتباط برقرار کنید.

خرید شارژ و بسته اینترنتی که نیاز روزمره کاربران است به‌واسطه این برنامه به سهولت انجام‌پذیر است و این مورد برای تمامی اپراتورها امکان پذیر است. تاپ خدمات گسترده‌ای را در رابطه با خودرو به شما ارائه می‌دهد. پرداخت عوارض، جریمه، بیمه خودرو، پرداخت خلافی، بیمه بدنه و موارد مربوط به تصادفات در این برنامه قابل انجام است.

بخش دیگری نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که بسیار کاربردی است. بخش استعلام خدمات خودرویی که می‌تواند اطلاعاتی در رابطه با قیمت روز خودرو، وضعیت گواهینامه، استعلام وضعیت سند خودرو، تعویض پلاک و غیره ارائه دهد. در زمینه گردشگری نیز این کیف پول همیشه همراه می‌تواند خدمات گسترده‌ای ارائه دهد. رزرو بلیط اتوبوس، قطار، هواپیما و هتل از جمله خدمات این اپلیکیشن است.

جمع‌بندی

درنهایت با توجه به همه مواردی که در رابطه با اپلیکیشن تاپ گفتیم، متوجه شدید که با کیف پول الکترونیکی احتیاجی به شماره کارت نیست. همین مورد باعث استقبال شدید کاربران شده است.

اگر به یک برنامه همه‌جانبه و گسترده برای انجام خدمات مربوط به بانکداری نیاز دارید؛ بدون شک سوپر اپلیکیشن تاپ می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته تمام نیازهای شما را برطرف سازد. همچنین می‌توانید به سایت این برنامه مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در رابطه با مجموعه خدمات آنها کسب کنید. اگر شما هم تجربه استفاده از این کیف پول را دارید خوشحال می شویم تا تجربه استفاده­تان را با ما به اشتراک بگذارید. قطعا نوشتن نقد و بررسی شما کاربران عزیز برای این خدمت بانکداری ارزشمند است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.