پنل اس ­ام ­اس چیست و چه کاربردی دارد؟

از آنجایی که تعداد پیام­های ارسالی با تلفن همراه، محدودیت دارند، باید به فکر راهکار دیگری باشیم. پنل اس ام اس پیشنهاد ماست. پنل اس ‌ام ‌اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک انبوه ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با پنل اس ­ام ‌اس و کاربردهای آن، آشنا کنیم.

پنل اس ­ام ­اس چیست؟

پنل اس ام اس یا پنل پیامکی یک سامانه پیشرفته و هوشمند است که برای مدیریت و ارسال پیامک انبوه از طریق یک صفحه وب استفاده می‌شود. این پنل­ها معمولاً با نرم افزار تحت وب کار می­کنند؛ یعنی برای استفاده از سامانه ارسال پیامک باید به اینترنت متصل باشید. البته نسخه­های ویندوز هم هستند که نیازی به اینترنت ندارند.

آشنایی با انواع پنل اس ام اس

آشنایی با انواع پنل اس ام اس

به‌طور کلی؛ دو نوع پنل وجود دارد:

  1. پنل اس ‌ام ­اس کاربری تحت وب

یک پنل کاربری معمولی که بعد از خرید پنل با نام کاربری و رمز عبور، در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما با داشتن این پنل به کمک موبایل، لپ­تاپ و هر دستگاهی که به اینترنت وصل می­شود، می­توانید برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و... اقدام کنید.

2. پنل اس ‌ام ­اس تحت وب‌سرویس

این پنل پیامکی به شما این امکان را می­دهد که به یک سامانه یا CRM دیگر وصل شوید تا به‌طور خودکار پیام های موردنظرتان از طریق سامانه به مخاطبان ارسال شود. برای مثال به هنگام ثبت­نام در یک سایت، خرید اینترنتی و... متوجه شده­اید که به محض اتمام خرید، یک پیامک برای­تان ارسال می­شود. این پیامک با پنل اس ام اس تحت وب‌سرویس برای شما ارسال شده است.

انتخاب هر کدام از پنل­ها به نیاز شما بستگی دارد؛ زیرا برخی از آنها امکانِ ارسال و دریافت را همزمان ندارند و فقط قابلیت ارسال پیامک دارند. حتی ممکن است برخی از آنها امکان ارسال پیام­های تکی را نداشته باشند و فقط از ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی پشتیبانی می­کنند.

از طرفی، سرعت ارسال پیامک در هر سامانه با دیگری تفاوت دارد. همه این موارد می­تواند بر عملکرد یک پنل پیامک اثرگذار باشد، پس باید به هنگام خرید با دقت بیشتری این کار را انجام دهید و به سراغ پنل­های معتبر بروید.

پنل اس­ ام­ اس ملی پیامک، یکی از معتبرترین­ها است که با خرید از این سایت، به تمام امکانات لازم برای هر کسب­وکاری دسترسی خواهید داشت.

ویژگی­ها و قابلیت­های یک پنل اس ­ام ­اس خوب

یک پنل اس ام اس خوب باید با توجه به کسب ­وکار شما، مجموعه­ای از قابلیت­ها را داشته باشد که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد. اصلی­ ترین ویژگی یک سامانه پیام کوتاه، ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی است، اما قابلیت­های دیگری هم هست که شناخت بیشتر آنها، به شما این امکان را می­دهد تا بهترین پنل اس ام اس را با صرف حداقل هزینه داشته باشید که شامل:

  • همکاری با اپراتورهای مختلف،

  • ارسال پیامک بر اساس سن، جنسیت، منطقه جغرافیایی و... ،

  • امکان ارسال پیامک به لیست سیاه،

  • ارائه پشتیبانی 24 ساعته،

  • ارائه تعرفه متناسب با بودجه مشتری،

  • ارائه پنل­های متعدد با تعرفه­های مختلف متناسب با نیاز مشتری،

  • امکان ارسال پیامک انبوه،

  • استفاده از قالب ساده و آسان به­گونه­ای که همه با هر سطح سوادی بتوانند استفاده کنند،

  • ارائه بانک جامعی از شماره تلفن­های مخاطبان،

مزایای استفاده از پنل اس ­ام ­اس چیست؟

مزایای استفاده از پنل اس ¬ام ¬اس چیست؟

برخی بر این باورند که تنها مزیت پنل اس ام اس امکان ارسال پیامک است، در حالیکه اینطور نیست و شما با خرید پنل اس ام اس معتبر از مزایای زیادی بهره­مند می­شوید. برای مثال:

  • ارتباط دوطرفه با مخاطبان و حفظ مشتری – برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه هستید، کافی است بعد از هر خرید، شماره مشتری و اطلاعات اولیه او را ثبت کنید تا با ارسال پیامک، بابت خرید از او تشکر کنید. علاوه بر آن می­توانید روز تولد، هنگام رسیدن کالکشن جدید و... نیز برای مخاطب پیامک ارسال کنید. این کار هزینه چندانی ندارد، اما شما را در ذهن مشتری ماندگار می­کند. برای اطلاعات بیشتر نیز می­توانید مقاله "مهم‌ترین روش های بازاریابی اس ام اسی که باید بدانید" را مطالعه کنید.

  • امکان برگزاری نظرسنجی و دریافت بازخورد مستقیم مخاطبان – برای مثال شما می­توانید قبل از ارسال هر پیامک، از مخاطب بپرسید اصلاً مایل به دریافت پیامک تبلیغاتی هست یا نه! در غیر این صورت باید به سلیقه او احترام بگذارید و از لیست مخاطبان حذف کنید،

  • ارسال پیامک با تعداد مشخص به افراد خاص؛ برای مثال ارسال پیامک تبریک تولد، یادآوری و...،

  • امکان ارسال پیامک به افراد در موقعیت­های جغرافیایی مختلف،

  • امکان دریافت گزارش­های کلی و جزئی از ارسال پیامک – این نکته را باید مد نظر داشته باشید که ارسال پیام کوتاه به تنهایی کافی نیست و باید بررسی کنید "آیا بازخورد مثبتی برای شما داشته است یا نه؟"،

  • امکان تجزیه ­و تحلیل داده ­های حاصل از گزارش و بررسی بازخورد مخاطبان – شما با یک بررسی ساده متوجه می­شوید که آیا راه درستی را پیش گرفته­اید یا باید استراتژی­تان را عوض کنید،

  • و...

هر کدام از این مزایا می­تواند به پیشرفت کسب‌وکارتان کمک کند. از طرفی بازاریابی پیامکی بیش از هر روش دیگری پیشنهاد می­شود. زیرا قطعی اینترنت تیتر خبرهای چند ماه اخیر است و طبیعی است که مانند گذشته، افراد به شبکه ­های اجتماعی دسترسی ندارند. خبر خوب اینکه پیامک، تنها سرویسی است که با قطع اینترنت، عملکرد آن اختلال پیدا نکرده است، زیرا پیامک ها ازطریق شبکه­ های مخابراتی سیم کارت­ها ارسال می­شوند.

ملی پیامک؛ بهترین سامانه ارسال پیامک

مهم­ترین ویژگی یک پنل پیامکی معتبر این است که کاربری راحتی داشته باشد، در دسترس باشد و امنیت کسب ­وکارها را تضمین کند. کمتر پنلی وجود دارد که آنچه در این مقاله گفته شد را داشته باشد. این شما هستید که باید مطمئن باشید از سامانه­ های معتبر خرید می­کنید. پیشنهاد ما ملی پیامک است.

ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست! یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتری است تا بتوانید آن را حفظ کنید، یک رابطه پایدار بسازید و خدمات بهتری ارائه دهید. برای اطلاعات بیشتر و خرید پنل اس ­ام­ اس می­توانید به سایت melipayamak.com  مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.