بهترین استاد زیست کنکور کیست؟

 اگر جزو افرادی هستید که با عشق و علاقه رشته تجربی را انتخاب کرده‌اید، بدون شک درس زیست باید برای شما جذاب، سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد. همین امر به شما در یادگیری راحت‌تر و آموزش صحیح کمک می‌کند. این در حالی است که روش مطالعه اصولی، نحوه برنامه‌ریزی درست و همچنین تاکید بر مباحث مهم کنکوری را باید در کنار بهترین استاد زیست کنکور تجربه کنید. به این شکل می‌توانید از نتیجه آزمون کنکور خود شگفت زده شوید، اما بهترین استاد زیست کنکور کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای موفقیت در زیست کنکور این مراحل را دنبال کنید

پیش از آشنایی با بهترین استاد زیست کنکور، به این فکر کنید که چه کارهایی را باید برای آماده شدن در این درس انجام دهید. توصیه ما به شما این است که در مرحله یادگیری و خواندن درس زیست این مراحل را به خاطر بسپارید:

مرحله اول

در مرحله اول باید به این فکر کنید که بهترین روش مطالعه برای درس زیست کدام است. همان‌طور که می‌دانید زیست از جمله دروسی است که به درک و فهم عمیق نیاز دارد و صرف حفظ کردن مباحث به موفقیت شما کمکی نمی‌کند. تست‌های زیست کنکور به‌گونه‌ای است که نیاز به تحلیل و درک مباحث درسی دارد و اگر این توانایی را نداشته باشید مطمئنا سر جلسه آزمون با دیدن سوالات به شدت غافلگیر می‌شوید. اگر این توانایی را ندارید و با روش خواندن عمیق و مفهمومی درس زیست آشنا نیستید، بهتر است این کار را زیر نظر یک استاد حرفه‌ای و با تجربه انجام دهید تا به این شکل به زحمات و تلاش‌های خود جهت درست و دقیقی بدهید. تنها در این صورت است که به سمت موفقیت گام برمی‌دارید.

مرحله دوم

بعد از تمرکز بر روی یادگیری عمیق و مفهومی با همراهی بهترین استاد زیست کنکور، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که ابتدا تمام تلاش خود را برای خواندن و یادگرفتن کتاب‌های درسی صرف کنید. به این معنی که ابتدا خواندن کتاب‌های درسی زیست را در الویت قرار دهید و سپس کتاب‌ها و بسته‌های آموزشی و ... را بخوانید. توجه به این نکته به ویژه برای کسانی که وقت کمی برای آماده شدن برای آزمون کنکور دارند از اهمیت زیادی برخوردار است.

کنکور

مرحله سوم

در این مرحله می‌توانید برای فراگیری نکات تکمیلی و همچنین آموختن جزئیات بیشتر که ممکن است در آزمون کنکور آورده شود، از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده کنید. اما نکته مهم این است که آیا شما می‌توانید بهترین پکیج آموزشی زیست کنکور را انتخاب کنید؟ آیا برای خرید و مطالعه این کتاب‌های کمک آموزشی به اندازه کافی تحقیق کرده‌اید؟ قرار نیست با خرید کتاب‌های غیر استاندارد که متدهای آموزشی صحیح و به‌روز را در تولید محتوا رعایت نکرده‌اند، دچار دوگانگی شوید. برای این کار توصیه می‌شود از بهترین استاد زیست کنکور خود مشورت و راهنمایی بگیرید. بدون شک این افراد با تجربه‌ای که دارند بهترین و مناسب‌ترین گزینه را به شما پیشنهاد می‌کنند، زیرا قرار است به شما در رسیدن به بهترین نتایج کمک کنند.

مرحله چهارم

در کنار خواندن و یادگیری صحیح مباحث درسی و کمک آموزشی، باید نحوه صحیح تست زنی را نیز بدانید. تست زنی یکی از کلیدی‌ترین مهارت‌های است که پیش از آزمون باید بر آن مسلط شوید. اما چگونه می‌توانید تکنیک‌های تست زنی را فراگیرید و چه کسانی می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند؟ ضرورت انتخاب بهترین استاد زیست کنکور در این مرحله نیز، خود را نشان می‌دهد. یکی از فاکتورهایی که در انتخاب بهترین اساتید زیست کنکور باید به آن توجه داشته باشید، این است که این افراد توانایی آموزش مهارت‌های تست زدن را به شما داشته باشند.

مرحله پنجم

 در مرحله آخر باید برای مرور مباحث کنکوری آماده شوید. شرکت در آزمون‌های آزمایشی یکی از راه‌هایی است که به شما در مرور درس‌های زیست کمک می‌کند. از استاد زیست خود بخواهید که به شما در این مسیر کمک کرده و  بهترین روش‌ها را برای مرور درس‌ها به شما پیشنهاد دهند.

چگونه بهترین استاد زیست کنکور را انتخاب کنیم؟

در بررسی مراحل مختلفی که به کسب بهترین نمره زیست در آزمون کنکور به شما کمک می‌کند، متوجه تاثیر حضور یک استاد حرفه‌ای و باتجربه در کنار خود شده‌اید. مطمئنا به این فکر می‌کنید که بهترین استاد زیست کنکور کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ در صورتی که قصد دارید این مسیر سخت و پر فراز و نشیب را با همراهی، مشورت و دانش اساتید پرآوازه زیست کنکور، هموار کنید، این موارد را در نظر داشته باشید:

  • دقت داشته باشید که استاد زیست کنکور مورد نظر، درس زیست را به صورت مفهومی و ترکیبی آموزش دهد.

  • زیست از جمله دروس تخصصی و سخت است که به دقت و آمادگی زیادی برای یادگیری نیاز دارد. بنابراین استادی را انتخاب کنید که به این نکته توجه داشته باشد و تایم کلاس‌های شما را به صورت بهینه زمان بندی کند. زیاد بودن تایم هر جلسه از آموزش غیر از خستگی و دلزدگی شما نتیجه دیگری نخواهد داشت.

  • استادی را انتخاب کنید که در برقراری ارتباط دوستانه و صمیمی با دانش آموختگان خود، موفق باشد. جو صمیمی کلاس و وجود ارتباط خوب و موثر بین استاد و شاگرد، در یادگیری بهتر و افزایش انگیزه شما نقش مهمی ایفا می‌کند.

  • بهترین استاد زیست کنکور کسی است که حین آموزش از تست‌های زیاد استفاده کند. این شیوه در واقع به شما در مرور مباحث و همچنین آشنایی با نکات جزیی‌تر کمک می‌کند.

  • آموزش تصویری همان چیزی است که باید در کلاس‌ کنکور روی آن تمرکز داشته باشید. قدرت تصویر سازی در به‌یادآوری نکات کنکوری به قدری موثر است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

  • برای انتخاب بهترین اساتید زیست کنکور توصیه می‌شود سوابق کاری و تحصیلی، تالیفات، جزوه‌های آموزشی، متدهای تدریس و همچنین موفقیت آنها در کمک به کسب نمره عالی در زیست کنکور دانش آموزان قبلی را بررسی و ارزیابی کنید.

دکتر حامد طاهری

بهترین استاد زیست کنکور را بشناسید

دکتر حامد طاهری یکی از خوش آوازه‌ترین اساتید درس زیست است که در مجموعه بنیان فعالیت دارد. تجربه سالیان زیاد فعالیت ایشان در تدریس زیست کنکور و همچنین پیروی از به‌روزترین متدهای آموزشی، نتایج شگفت انگیزی را در موفقیت دانش آموختگان زیست در مجموعه بنیان، به همراه داشته است. برای آشنایی بیشتر با دکتر حامد طاهری به‌عنوان بهترین استاد زیست کنکور به بیوگرافی ایشان توجه داشته باشید:

  • پزشک

  • ایده‌پرداز و خلاق آموزشی

  • سهامدار دبستان و دبیرستان نشانه مهر

  • عضو هیئت مدیره شرکت بنیان

  • طراح ایده‌های نوین آموزشی از جمله سرم تراپی و آموزش قطره‌ای و انیمیشن‌های زیست شناسی

  • مدرس کنکور زیست در مدارس برتر تهران و دبیر پروازی مراکز استان‌هایی مانند تبریز، شیراز، بوشهر،کرمانشاه، همدان، شهرکرد و قزوین

  • مؤلف جزوات قطره‌ای

  • دبیر زیست گروه آموزشی بنیان

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.