همه چیز در مورد ارسال پیامک کد تخفیف

رپرتاژ آگهی: بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان شما هم به دنبال کوپن تخفیف هستند. فقط کافیست به آن‌ها هدایای ویژه ارائه دهید تا هم بیشتر و بیشتر از محصولات و خدمات شما استفاده کند و هم بیشتر به خرید ترغیب شوند. به همین بهانه در این مقاله می‌خواهیم درباره تخفیف پیامکی صحبت کنیم تا بتوانید با هزینه‌ای مناسب برای مشتریان خود کوپن بفرستید.

کوپن تخفیف را پیامکی بفرستید!

به نظر ملی پیامک،تحقیقات نشان داده که ارسال کوپن تخفیف از طریق پیامک تاثیر بیشتری دارد، کاربردی‌تر است و حتی هزینۀ اضافی مانند چاپ کردن تراکت و .... ندارد. فقط کافیست شماره تلفن مشتری را داشته باشید و کوپن را برایش بفرستید.

علاوه‌بر استفاده و ارسال راحت و سریع، پیامک این امکان را به شما می‌دهد ظرف چند ثانیه پیام خود را برای تعداد زیادی ارسال کنید که سریعاً هم خوانده خواهد شد. هیچ راه سریع‌تر یا آسان‌تر از بازاریابی پیامکی با پنل اس ام اس ملی پیامک برای ارتباط با مشتریان وجود ندارد، پس می‌توانید مطمئن باشید که بهترین انتخاب را کرده‌اید و بیشترین بازده را می‌گیرید.

اعتبارتان را نزد مشتری افزایش دهید!

حالا که متوجه شده‌اید تاثیر کوپن تخفیف تا چه حد است و بهترین راه ارسال آن چیست، زمان آن رسیده که به خواستۀ مشتریان خود پاسخ داده و نشان دهید به آنها اهمیت می‌دهید. ارائه این دست خدمات نشان می‌دهد که شما حاضر هستید برای خدمت‌رسانی به مشتریان فراتر از سایر رقبا پیش روید. این مورد به منزلۀ اعتبار بیشتر شما و نام تجاری‌تان نزد مشتریان خواهد بود، پس برای آغاز کار لازم است یک لیست از مشتریان تهیه نمائید.

لیستی از شمارۀ مشتریان جمع‌آوری کنید!

برای اینکه بتوانید علاوه‌بر ارسال کوپن تخفیف باز هم به مشتریان ثابت خود خدمت‌رسانی کنید و آن‌ها را از اخبار و تخفیفات ویژه مطلع کنید، لازم است که لیستی از این افراد جمع‌آوری کنید. بعد می‌توانید از این مشتریان بخواهید تا در خبرنامه پیامکی‌ عضو شوند. حال می‌توانید بابت عضویت مشتری در خبرنامه به مشتریان خود یک هدیۀ کوچک مانند کد تخفیف بدهید. برای مثال، یک رستوران می‌تواند در ازای ثبت‌نام افراد یک غذا یا حتی دسر مجانی به آنها هدیه بدهید. علاوه‌بر این، شما می‌توانید پیامک انبوه به منطقۀ خودتان بفرستید و از کسانی که می‌خواهند به برنامۀ پیامکی شما بپیوندند، دعوت کنید که یک کلمۀ کلیدی را برای شما ارسال نمایند. به این ترتیب سیستم به طور خودکار شمارۀ آن‌ها را ذخیره خواهد کرد.

به ارائۀ کوپن به مشتریان خود ادامه دهید!

هر چند که می‌توان از بازاریابی پیامکی به روش‌های مختلفی استفاده نمود، در همین حین لازم است که به صورت منظم به مشتریان خود کوپن تخفیف ارسال کنید. هدف کوپن این است که مشتریان به سمت خرید از شما کشیده شوند، بنابراین پیامک ارسالی شما باید آنقدر ارزشمند و جذاب باشد که مشتری نتواند آن را رد کند. همچنین خوب است که یک تنوع در کوپن‌های خود داشته باشید و پیشنهادهای مختلفی را به مشتریان ارائه دهید. ملی پیامک هم برای شما تخفیفهای خوبی در نظر گرفته، کافیست روی لینک https://www.melipayamak.com/price/ کلیک کنید. اگر می‌خواهید ارسال پیامک تخفیف را شروع کنید، در سایت ملی پیامک برای دریافت پنل درخواست بدهید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد و برای فعالسازی سامانه پیامکی راهنمایی‌تان کند. همچنین اگر نیاز به مشاوره بیشتر هم دارید، با شماره 02163404 داخلی 1 ، تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.