photo_2023-10-14_11-34-00

رپرتاژ آگهی: قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران، آموزش عالی علوم و فنون تهران یا همان تهران بیزینس اسکول است که با معتبرترین مدرک دوره‌های MBA و DBA در بین سایر مدارس کسب و کار در ایران، به‌روزترین سرفصل‌ها را با کیس متدهای آموزشی مدرسه کسب و کار هاروارد ارائه می‌دهد. به همین دلیل معادل‌سازی دروس گذرانده شده در این مرکز با دانشگاه‌های بین‌المللی امکان‌پذیر است.

تاریخچه قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران یا همان آموزش عالی علوم و فنون  تهران

با توجه به غنی بودن کشور ایران از نظر منابع مادی و همچنین بهره مندی از متخصصان حوزه فنی مهندسی  و ... تنها مشکل پیشروی توسعه اقتصادی در ایران به نظر میرسید که بایستی حوزه دانش مدیریت و کسب و کار به عنوان زیرساخت صنعت در کشور تقویت شود در همین راستا ۱۵ سال بعد از انقلاب ۵۷در سال ۱۳۷۴ اولین   بیزینس اسکول Business School، با نام  علوم و فنون تهران واقع در پارک‌وی، فعالیت خود را با تائیدیه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و با کمک و همراهی بزرگان و پیشکسوتان این رشته علمی در ایران آغاز کرد.

معرفی Tehran Business School

این مرکز به عنوان برترین و معتبرترین بیزینس اسکول ایران، اولین برگزارکننده دوره‌های MBA، DBA  بازاریابی استراتژی و .... زیرنظر وزارت علوم تحقیقات فناوری شناخته می شود. از آنجاییکه آموزش عالی علوم و فنون تهران با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای در حوزه‌های گوناگون مدیریت، تاسیس گردیده است بنیان‌گذار و اولین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA وDBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشی پیشرفته و کاملا کاربردی، بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست. بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای اساتید نخبه و محتوای آموزشی منحصر به‌فرد، موجب شده تا آموزش عالی علوم و فنون تهران در فهرست برترین دانشگاه‌ها و مدارس بازرگانی جهان راه یابد.

آموزش عالی علوم و فنون تهران به عنوان برترین مدرسه کسب و کار، برگزارکننده دوره‌های جامع بازاریابی، استراتژیک، فروش، دیجیتال مارکتینگ، توسعه فردی، مالی و سرمایه و سایر دوره‌های مفید برای صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان و سایر علاقمندان به مهارت‌آموزی بر مبنای علم است. 

ویژگی‌های اولین مدرسه کسب و کار ایران

مدرک TBS و یا آموزش عالی علوم و فنون تهران توسط بزرگترین مرکز اعتبارسنجی مدارک تحصیلی کانادا (WES) مورد تایید است و دانش آموختگان با ارائه مدرک این مرکز به راحتی می توانند برای مهاجرت کاری و تحصیلی اقدام نمایند.

دانش آموختگان این مرکز بعد از اتمام دوره MBA می‌توانند با تاییدیه این آموزش عالی علوم و فنون تهران به تحصیل خود در کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان همچون آلمان، کانادا و ... ادامه دهند و مدرک رسمی فوق لیسانس کشور مقصد را از دانشگاه همان کشور دریافت نمایند.

همچنین این مرکز با گزینش دانش‌پذیران و انجام مصاحبه ورودی، سطح علمی کلاس‌ها را بر اساس رزومه کاری و تحصیلی افراد، مورد بررسی قرار می‌دهد که همین نکته باعث تمایز تهران بیزینس اسکول با سایر مدارس کسب و کار ایران است.

افتخارات و جوایز معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران

این مرکز معتبر، موسسه نمونه کشور در ۱۰سال اخیر و برگزیده کارآفرینان می‌باشد. حضور مدیران بلندپایه و افراد و چهره‌های شاخص در حوزه کسب و کار، در کلاس‌های این مرکز، شرایط رشد را برای افراد مستعد تسهیل کرده و امکان ارتباط و شبکه سازی با فعالین حوزه هر فرد را فراهم نموده است.

همچنین Tehran Business School در سال 2021 موفق شد در فهرست 10 Business School برتر کسب و کار خاورمیانه قرار گیرد.

نتیجه گیری

بدین ترتیب دیدیم که قدیمی ترین و معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران، کدام است، از چه ویژگی هایی برخوردار است و چه مسیری را تا به امروز طی کرده است. اعتبار و تجربه مدارس کسب و کار بی شک در نحوه ارائه دادن دوره های مدیریتی، کیفیت و به‌روز بودن دانشی که به دانش ‌پذیران انتقال می دهند، موثر خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.