رپرتاژ آگهی: پزشکان فوق تخصص مچ پا دارای دانش و تجربه عمیقی در تشخیص و درمان انواع مشکلات مچ پا از جمله آسیب‌های ورزشی مچ پا، شکستگی‌ها، التهاب‌ها، بیماری‌ها و... هستند و در زمینه جراحی تخصص کافی داشته و با تجهیزات رادیولوژی و تصویربرداری مورد نیاز نیز آشنا می‌باشند. اگر برای رفع مشکلات و بیماری‌های خود در ناحیه مچ پا به دنبال بهترین فوق تخصص مچ پا در کشور هستید، با ما همراه باشید.

1.دکتر بابک اتوکش

دکتر بابک اتوکش

اولین فوق تخصص برتر مچ پا در کشور که قصد داریم شما را با ایشان آشنا کنیم، دکتر بابک اتوکش می‌باشد. دکتر بابک اتوکش فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و در آزمون بورد کشوری رتبه نخست دانشگاهی را کسب کرده است. ایشان همچنین افتخار کسب رتبه برتر 5% نفرات اول آزمون بورد تخصصی کشور و رتبه اول بورد تخصصی سال 95 در بین دستیاران تخصص دانشگاه علوم پزشکی ایران را نیز دارا می‌باشد.

دکتر بابک اتوکش، در زمینه تمام جراحی‌های مربوط به استخوان و مفاصل، شکستگی‌ها و تعویض مفصل، تجربه کافی داشته و آرتروسکوپی را به شیوه‌ای متفاوت برای بیماران خود انجام می‌دهد. ایشان به عنوان فلوشیپ کلینیکال جراحی مچ پا از آلمان، 15 جلد کتاب در زمینه جراحی‌های ارتوپدی تالیف کرده است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های دکتر بابک اتوکش که دوره جراحی‌های نوین اندام تحتانی در دانشگاه سوربن فرانسه را گذرانده است، می‌توان به تشخیص دقیق، مهارت جراحی، اخلاق و رفتار بسیار خوب با بیماران و رضایت اکثر بیماران اشاره کرد.

آدرس وب سایت دکتر اتوکش: https://drbotoukesh.ir

آدرس: خیابان شریعتی ، نبش ظفر ، مجتمع نگین ظفر ، طبقه ۹ ، واحد ۷

2. دکتر موحدی یگانه

دومین فوق تخصص برتر مچ پا در کشور که قصد داریم شما را با ایشان آشنا کنیم، دکتر محسن موحدی یگانه می‌باشد. دکتر موحدی یگانه، فلوشیپ جراحی پا و مچ پا از دانشگاه تورنتو کانادا بوده و مدرک دکترای عمومی و تخصص ارتوپدی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران کسب کرده است. ایشان مسلط به زبان‌های آلمانی و انگلیسی بوده و دارای بورد تخصصی ارتوپدی و فوق تخصص در جراحی پا و مچ پا می‌باشد. دکتر موحدی یگانه به عنوان یکی از مولفین کتاب الکترونیکی طب در مشکلات اسکلتی- عضلانی، عضو رسمی مجامع علمی متعددی در کانادا، ایران و آمریکا می‌باشد. این فوق تخصص و جراح مچ پا دارای ویژگی‌هایی از جمله تجربه کافی در زمینه درمان بیماری‌ها و مشکلات مربوط به مچ پا، رفتار مناسب و محترمانه با بیماران و بکارگیری روش‌های درمانی مدرن می‌باشد و اکثر بیماران درمان شده زیر نظر ایشان، بسیار راضی هستند.

3. دکتر بیژن ولی اللهی

سومین فوق تخصص برتر مچ پا در کشور که قصد داریم شما را با ایشان آشنا کنیم، دکتر بیژن ولی الهی می‌باشد. دکتر بیژن ولی الهی متخصص ارتوپد و فوق تخصص مچ پا و جراحی پا، بنیان گذار رشته جراحی مچ پا در دانشگاه علوم پزشکی است و تخصص ویژه‌ای در زمینه درمان دفورمیتی‌های مادرزادی پا و مچ پا، آسیب‌های ورزشی، جراحی کودکان، شکستگی‌های پیچیده، انجام جراحی آرتروسکوپی مچ پا و... دارد. ایشان در زمینه جراحی مچ پا صاحب سبک می‌باشد و تاکنون بیش از هزار مورد جراحی موفق در زمینه‌های مختلف انجام داده است. دکتر بیژن ولی الهی دوره تکمیلی فلوشیپ جراحی پا و مچ پا را در کشور‌های هلند، آلمان، سوئیس، فرانسه، ایتالیا و... گذرانده و به عنوان مسئول بخش جراحی پا و مچ پا در دانشگاه علوم پزشکی ایران تا سال 97، افراد بسیاری را در این رشته تعلیم داده است.

فوق تخصص مچ پا چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

با توجه به ماهیت تخصصی و پیچیده مسائل مچ پا، مراجعه به یک پزشک فوق تخصص مچ پا می‌تواند به تشخیص و درمان بهتر مشکلات مچ پا کمک کرده و امکان ارتقاء کیفیت زندگی را برای بیماران فراهم کند. برخی از بیماری‌ها و مشکلاتی که توسط فوق تخصص مچ پا درمان می‌شود به شرح زیر است:

1. توده‌های مایع در مفاصل و بافت‌های نزدیک مچ پا که با عنوان کیست‌های مچ پا نیز شناخته می‌شوند.

2. آسیب‌هایی از جمله شکستگی مچ پا، کشیدگی عضلات مچ پا، در رفتگی مچ پا و... هنگام ورزش، که با عنوان آسیب‌های ورزشی مچ پا نیز شناخته می‌شوند.

3. پارگی و کشیدگی تاندون مچ پا که ممکن است نیاز به درمان و حتی جراحی داشته باشد.

4. التهاب پاشنه پا یا آخیللس و التهاب کنژنیتوا که با ورم و درد همراه است.

5. زخم‌ها و مشکلات و عفونت‌های پوستی که به دلیل رشد باکتری و قارچ در قسمت‌های مختلف پا به خصوص انگشتان پا ایجاد می‌شود.

6. آتروز مفاصل مچ پا که با درد، تورم و کاهش دامنه حرکتی همراه است.

7. بیماری‌های مفصلی و عصبی مانند تومور‌ها و آسیب‌های مفصلی که هر کدام علائم خاصی دارند و با توجه به علائم تشخیص داده می‌شوند.

برای درمان هر گونه مشکل و بیماری در ناحیه پا و مچ پا لازم است به متخصص مچ پا مراجعه کنید و روش‌های درمانی تعیین شده توسط پزشک را به صورت صحیح انجام دهید.

دانستن این موضوع توصیه می شود: تفاوت بین جراح پا و مچ پا و فوق تخصص مچ پا چیست؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.