انواع ست تخت خواب دونفره

رپرتاژ آگهی: درحال حاضر با وجود اتاق هایی با اندازه و فضای های کم ، خرید تخت خواب دو نفره در فروشگاه هایی که حراج تخت خواب دو نفره را شروع کردند باعث میشود فضای زیادی را در منزل اشغال نکند لازم است درترکیب با سایر وسایل منزل طوری چیده شود که مانعی برای رفت و آمد در اتاق نشود،  بسیاری ازافراد نگران این موضوع هستند.

بدین دلیل یکی ازویژگی هایی که در حال حاضر قیمت تخت خواب دو نفره در یافت آباد باید داشته باشد این است که طراحی آن طوری  باشد که جای کمی را اشغال کند و یا در خود تخت فضای خالی جهت قرار دادن وسایل اضافی در اتاق داشته باشد. در این مقاله ما انواع و سبک های مختلفی  از بهترین تخت خواب های دونفره را به شما معرفی  می‌ نماییم.

انواع ست تخت خواب دونفره

انواع و قیمت تخت خواب دو نفره و ست در فروشگاه بنیزما با مواد اولیه مختلف ساخته می‌شوند و نسبت به سایز و بافت هر کدام قیمت‌های متنوعی دارند. اما امروزه ببشترین مواد اولیه به کار رفته در سرویس‌های خواب به شرح ذیل می باشد:

 سرویس خواب چوبی، سرویس خواب فلزی و سرویس خواب ام دی اف. می‌توان گفت انتخاب جنس تخت خواب دونفره به مواردی از جمله  مدل کلی دکوارسیون خانه شما بازمی‌گردد. سرویس‌های چوبی که منبت کاری های زیبا و سلطنتی دارند به طور معمول مورد نظر افرادی که سبک مینیمال و ساده را می‌پسندند نیست!‌ شاید سرویس تخت خواب اسپرت برای دکوراسیون ساده مناسب تر و بهتر باشد. علاوه بر این یکی از عوامل مهم در خرید تخت خواب انتخاب تشک راحت و مناسبی است که از نظر طبی مورد تایید باشد و باعث کمر درد و سردرد شما نشود . به منظور انتخاب تشک مناسب توصیه می‌کنیم از فروشگاه‌های معتبر تشک‌های با ضمانت را انتخاب فرمایید.

تخت‌های دونفره دارای سایز های  استاندارد مناسب تشک‌های موجود در بازار هستند، اما در میان آن‌ها تخت‌های به نام های کینگ و کویین هم در بازاروجود دارند که سایز آن‌ها از حالت استاندارد بزرگتر بوده و مناسب خانه هایی است که فضای اتاق آن‌ها بزرگترو اجازه گذاشتن این تخت ها را به آن‌ها می‌دهد. یکی از مواردی که اگر در دکوراسیون اتاق خواب به آن توجه شود، ناخودآگاه نمای زیبا و متنوعی را به اتاق شما می‌بخشد، هم خوانی رنگ دیوار پشت تخت خواب با رنگ تخت و یا رنگ سرویس رو تختی است.  

انواع ست تخت خواب دونفره

 انتخاب سرویس خواب مناسب ،شیک و زیبا شاید برای تازه عروس و داماد‌ها یکی از خرید‌های اساسی و مهم تعبیر شود. ست تخت خواب دو نفره  در دکوراسیون وطراحی اتاق خواب عروس نقش مهمی را اجرا می‌کند. اما نظر ما این است با توجه به سبک مورد علاقه خود که بر اساس آن مبلمان و دیگر سرویس چوب را خریداری کرده‌اید، تخت خواب دونفره خود را نیز انتخاب کنید.

اگر می خواهید برای اتاقی کوچک تخت خواب دونفره تهیه کنید و نگران این هستید که بیشترین فضای اتاق به وسیله تخت خواب اشغال شود و دیگر فضایی برای قرار دادن کشوی دراور و یا کمد لباس نداشته باشید، می‌توانید از تخت‌خواب‌هایی که در زیرشان کشونصب  شده است استفاده کنید.

معمولا تخت خواب همانند سایر وسایل خانه باید جنسی محکم در برابر ضربه و خط و خش داشته باشد. خوشبختانه در بازار تخت خواب‌ دونفره مناسب خرید برای  هرسرمایه ای پیدا می‌شود. با بازدید از سایت‌های فروش آنلاین و یا خرید حضوری سرویس خواب کمتر یک میلیون تا سرویس خواب‌های تا سقف بالای  پنجاه میلیون را میتوانید خریداری کنید. توصیه می‌کنیم برای تهیه سرویس خواب نو هزینه ای مناسب بین ۳ تا ۷ میلیون را در نظر بگیرید و جنسی مرغوب و خوب را خریداری فرمایید.

در این میان برای کسانی که سرمایه ای محدود دارند اما قصد تهیه تخت خوابی با کیفیت دارند نیز خرید تخت خواب دونفره دست دوم یکی ازموارد مناسب است.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع مدل های تخت خواب آشنا کنیم شاید  نام بسیاری  از این تختخواب ها را تا الان نشنیده باشید

نوع اول : تخت خواب دو نفره

این مدل تخت به طور معمول ز دو قسمت جدا شونده  ساخته می شوند که به همراه قلاب یا بست های مخصوص به هم وصل شده اند . بخش های های بدنه و پایه از چوب ساخته می شوند و پایه ها دارای  مقاومت بیشتری  هستند . پایه تخت ها حداقل باید بر اساس استاندارد 15 سانت از زمین ارتفاع داشته باشد تا امکان تغییر ارتفاع و جا به جایی نیز فراهم باشد . تخت های دو نفره بسیار مورد پسند و سلیقه مردم هستند و بیشتر زوجین تمایل زیادی به استفاده از انواع و مدل مانند دو نفره با سبک های مدرن، سلطنتی، کلاسیک و فانتزی دارند

نوع دوم : تختخواب سورتمه‌ای شکل

این نوع تختخواب به خاطراینکه از نظر ظاهری بسیار شبیه به سورتمه هستنود به مدل سورتمه ای شناخته شده اند . طرفداران تخت سورتمه ای زیاد نیستند و این چنین مواردی را به صورت سفارشی می سازند . شاید تخت سورتمه ای از نظر ظاهرفرق داشته باشد اما نظر استاندارد با تخت های دیگر تفاوتی ندارند وبه طورمعمول از چوب ساخته می شوند و برای خانه های مدرن و خاص میتواند مناسب و جذاب  باشد.

نوع سوم : مبل تختخواب شو

این نوع تخت خواب  چند کاربردی و چند منظوره میباشد و در ظاهر فقط یک مبل سه نفره به نظر میاید یکی از بهینه ترین و مناسل ترین موارد تخت ها همین تخت میباشد از مزایای این تخت اشغال کم فضا وچند کاربردی بودت آن میباشد و برای آپارتمان کوچک بسیار مناسب میباشد و همینطور میتوان از مبل تختخواب شو به منظور مبل میهمان نیز استفاده کرد . علاوه بر این از این مدل  میتوان در اتاق کودک یا محیط اداری نیز استفاده کرد 

نوع چهارم : تخت خواب فوتون

فوتون واژه ای  ژاپنی است این نوع تخت تشکی است که در هنگام شب یا استراحت بر روی زمین قرار داده می شود و در طول روز در داخل کمد مخصوص نگهداری می شود همچنین  این نوع تخت میتواند به عنوان مبل نیز استفاده شود. در مدل تخت تشکی میتوان تشک را از قالب مبل جدا کرد و به عنوان تشک برای خواب استفاده کرد و مانند تخت تاشو جای کمتری را اشغال می کند .

مدل جذاب این نوع تشک یا تخت حس نرمی و راحتی را به انسان میدهد و حتی میتوان در اتاق خواب فرزندان استفاده کرد تا استفاده آن بعنوان مبل و تخت باد و فضای کمتری را اشغال کند. همینطور سبک بودن و راحتی آن جهت  جابجایی از مزیت های این نوع مدل ها میباشد

نوع پنجم :  تخت دو طبقه

انواع ست تخت خواب دونفره دو طبقه اکثرا در خوابگاه ها و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

 تخت خواب های دو طبقه نیز دو نوع هستند: 

نوع اول : در هر طبقه امکان خوابیدن دو نفر وجود دارد

نوع دوم : در طبقه پایین کمد و در طبقه دوم تخت خواب قرار دارد

در بعضی از تخت های دو طبقه , طبقه پایین شامل یک کمد، قفسه کتاب و یا حتی میز تحریر میباشد , تخت های دو طبقه دارای نردبانی هستند که معمولا در یک قسمت تخت قرار میگیرد . اکثراین تخت ها قابلیت جدا شدن را دارند و میتوان در اتاق بچه های  دو قلو ها یا دو نفره ازش استفاده کرد

نوع ششم : تختخواب متحرک

تخت خواب متحرک که همانند یک تخت دو نفره ساخته میشود و دارای دوقسمت است  قسمت اول آن یک بخش ثابت و غیر متحرک است که با قابلیت جدا شدن از قسمت متحرک کارایی خود را در تختخواب بودن حفظ می‌کند، اما قسمت دوم که بخش چرخدار این نوع از  تخت از تختخواب‌ها می باشد نیاز به تخت مکمل خود دارد و به تنهایی استفاده نخواهد داشت

نکته مثبت این نوع تخت در بین طرفداران خانه های با سبک پیشرفته  بسیار زیاد است و اولین انتخاب این اشخاص میباشد امکان جابه جایی این نوع مدل بدون نیاز به کمک کسی موجب شده تا بتوان ظاهرو شکل اتاق را در هر زمان به راحتی تغییر داد و همچنین نظافت زیر تخت نیز به آسانی انجام میگیرد

نوع هفتم : تختخواب سلطنتی

یکی از خاص ترین و مورد استقبال ترین انواع ست تخت خواب دونفره امروزی تختخواب سلطنتی می باشد که در میان اقشار و افراد جامعه جایگاه ویژه ای دارد . ظاهر این نوع تخت که به مدل های قدیمی و آنتیک بسیار شبیه است و کیفیت تخت سلطنتی بسیارزیا د  و دارای قیمتی بالا نیز میباشد

 پاتختی سرویس خواب چیست ؟ یکی از بخش های  سرویس خواب می باشد . میز کنار ست تخت خواب را پاتختی می گویند که برای زیبایی اتاق خواب و قرار دادن وسایل و لباس مورد استفاده قرار میگیرد.

ظاهر پاتختی ست سرویس خواب همانند میز های معمولی می باشد ولی تنها تفاوت آن با میز های دیگر یک یا دو محفظه کشویی آن است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.