راهنمای خرید قسطی طلا از دیجی شهر

رپرتاژ آگهی: دیجی شهر وب‌سایتی در زمینه ارائه وام خرید کالاست. با دیجی شهر می‌توانید تا سقف "200 میلیون تومان" اعتبار خرید کالا با مدت "بازپرداخت 60 ماهه" دریافت کنید. همچنین فروشگاه خرید قسطی دیجی شهر، امکان دیگری برای شما متقاضی دریافت وام ایجاد کرده است تا پس از دریافت اعتبار و شارژ کیف پولتان، بتوانید از بین بیش از 15 هزار تنوع کالایی، محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. اگر سرمایه کافی برای خرید اقساطی طلا ندارید، این توانایی برای شما وجود دارد تا با امکان خرید طلای قسطی از فروشگاه آنلاین دیجی شهر، انواع نیم‌ست طلای قسطی، انگشتر، النگو، دستبند طلای قسطی و… را خریداری کنید.

به این خاطر می‌گوییم بهترین روش خرید قسطی است، چرا که هم دارای اقساط 60 ماهه و هم در واقع روشی است که در آن شما می‌توانید با کمترین هزینه و بهترین شرایط، طلا و زیورآلات مورد نظر خود را خریداری کنید.

مزایای دریافت وام برای خرید طلا اقساطی از دیجی شهر

بیشترین میزان اعطای سقف اعتبارِ خرید کالا

 بیشترین میزان اعطای سقف اعتبارِ خرید کالا به میزان اعتباری گفته می‌شود که یک شرکت یا موسسه مالی به یک فرد برای خرید کالا به صورت اقساطی اعطا می‌کند. این میزان اعتبار معمولاً بر اساس عواملی مانند درآمد فرد، سابقه اعتباری، میزان دارایی‌ها، و سایر عوامل تعیین می‌شود. در حال حاضر، دیجی شهر به متقاضیان تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار خرید کالا با بازپرداخت اقساط ۶۰ ماهه اعطا می‌کند.

وام بدون ضامن

«بدون ضامن» به معنای عدم نیاز به ارائه ضامن یا وثیقه برای دریافت تسهیلات مالی است. در این نوع تسهیلات، بانک یا موسسه مالی صرفاً با بررسی سوابق اعتباری و مالی متقاضی، اقدام به اعطای تسهیلات می‌کند. در ایران، بانک‌ها و موسسات مالی مختلفی اقدام به ارائه وام‌های بدون ضامن می‌کنند که دیجی شهر یکی از پلتفرم‌های لندتک این حوزه محسوب می‌شود. شما می‌توانید با یک چک تا سقف معین متناسب با رتبه اعتباری‌تان وام دریافت کنید.

وام بدون پیش پرداخت

«بدون پیش پرداخت» به معنای عدم نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای دریافت تسهیلات مالی است. در این نوع تسهیلات، متقاضی می‌تواند کل مبلغ تسهیلات را در قالب اقساط ماهانه بازپرداخت کند. وام‌های بدون پیش پرداخت مثل دیجی شهر با نرخ سود کمتری نسبت به وام‌های دیگر این چنینی ارائه می‌شوند.

وام با بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه

شرکت دیجی‌شهر به متقاضیان دریافت وام خرید کالا، امکان بازپرداخت اقساط تا ۶۰ ماه را می‌دهد. این بدان معناست که متقاضیان می‌توانند وام خود را طی۶ الی ۶۰ ماه (۵ سال) در قالب اقساط ماهانه بازپرداخت کنند. میزان اقساط ماهانه وام دیجی‌شهر بر اساس عواملی مانند مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود محاسبه می‌شود. متقاضیان می‌توانند با استفاده از ماشین حساب دیجی‌شهر، میزان اقساط ماهانه وام خود را محاسبه کنند. بازپرداخت اقساط وام دیجی‌شهر به صورت خودکار از حساب بانکی متقاضی کسر می‌شود. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل، اقساط وام خود را به صورت دستی نیز پرداخت کنند.

اعتبارسنجی رایگان

در مرحله اول برای دریافت وام، دیجی شهر رتبه اعتباری متقاضی را به صورت رایگان و آنلاین بررسی می‌کند تا بتواند متناسب با رتبه اعتباری به متقاضی وام اعطا کند. اینکه هر فرد متناسب با رتبه اعتباری خود تا چه مقدار می‌تواند وام بگیرد در انتهای این مطلب آورده شده تا بتوانید اطلاعات خود را تکمیل کنید.

چرا باید طلای قسطی بخریم؟

خرید قسطی طلا یکی از راه‌های کم‌سابقه برای خرید طلا است. این روش مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • دسترسی آسان‌تر: قیمت طلا در سال‌های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. این امر باعث شده است که خرید طلا برای بسیاری از افراد دشوار شود. خرید قسطی طلا این امکان را فراهم می‌کند که افراد با هر بودجه‌ای حتی بدون نقدینگی بتوانند طلا خریداری کنند.

  • پرداخت آسان‌تر: در خرید قسطی طلا، خریدار نیازی به پرداخت کل مبلغ طلا به صورت یکجا ندارد. بلکه می‌تواند مبلغ طلا را به صورت اقساطی پرداخت کند. این امر باعث می‌شود که فشار مالی کمتری بر خریدار وارد شود.

  • حفظ ارزش : طلا یک کالای ارزشمند است که معمولاً با افزایش قیمت تورم، ارزش آن نیز افزایش می‌یابد. خرید قسطی طلا به خریدار این امکان را می‌دهد که با پرداخت اقساط، سرمایه خود را حفظ کند.

خرید اقساطی طلا تا سقف 200 میلیون با اقساط 60 ماهه

ابتدا از طریق اعتبار سنجی رایگان می‌توانید میزان اعتباری که اجازه دارید دریافت کنید را بررسی کرده و سپس متناسب با رتبه اعتباری خود وام بگیرید. دیجی شهر تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار خرید طلا با اقساط 60 ماهه ارائه می‌دهد. میزان اعتباری که می‌توانید دریافت کنید، به عوامل مختلفی مانند سابقه اعتباری شما، سابقه حساب بانکی، سوابق چک برگشتی و موارد دیگر بستگی دارد.

مراحل دریافت وام از دیجی شهر برای خرید طلا

 در ادامه، مراحل خرید قسطی طلا با اقساط 60 ماهه از دیجی شهر را به طور خلاصه توضیح می‌دهیم:

  1. در سایت دیجی شهر روی گزینه «ثبت درخواست وام» نام کنید.

  2. اطلاعات اولیه خود را ثبت کنید و کدملی، تاریخ تولد و وضعیت شغلی خود را مشخص کنید.

  3. با توجه به رتبه اعتباری و نوع ضامن سقف وام شما مشخص می‌شود. پس از انتخاب نوع ضامن در پنل درخواست وام خود را ثبت کنید.

  4. مدارک لازم برای دریافت وام را بارگذاری کنید. مدارک لازم شامل شناسنامه، کارت ملی، آخرین فیش حقوقی یا معرفی‌نامه کار، مجوز فعالیت برای صاحبان مشاغل و مدارک محل اقامت است.

  5. در مرحله بعد، مدارک شما توسط کارشناسان بررسی خواهد شد.

  6. در صورت تایید درخواست شما و پس از تحویل مدارک، مبلغ وام به کیف پول کاربریتان واریز می‌شود.

  7. سپس می‌توانید طلای مورد نظر خود را از فروشگاه دیجی شهر خریداری کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام از دیجی شهر

  • تصویر مجوز فعالیت (برای صاحبان مشاغل آزاد)

  • گواهی اشتغال به کار

  • چک متقاضی یا ضامن (بر اساس رتبه اعتباری و اعتبار درخواستی)

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی

  • تصاویر مدارک محل اقامت

  • تصویر کارت پایان خدمت (برای آقایان)

رتبه اعتباری مورد نیاز برای خرید قسطی طلا

رتبه اعتباری به صورت آنلاین و خودکار در مراحل ثبت نام وام دیجی شهر به شما نمایش داده می‌شود. برای خرید قسطی طلا از دیجی شهر، باید بدانید که رتبه اعتباری شما چیست و براساس رتبه اعتباری خود، چه مقدار وام می‌توانید دریافت کنید.

Capture

نکته: کلیه رتبه‌های اعتباری (A  و B  و C) می‌توانند با ارائه گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن، تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار خرید کالا دریافت کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.