وزیر ورزش از مارینا کیش بازدید کرد

رپرتاژ آگهی: به گزارش روابط عمومی مجموعه مارینا کیش؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز یکشنبه در سفری کوتاه برای حضور در فینال هفته اول رقابت‌های تور جهانی تنیس به کیش سفر کرد. وی در این سفر از اماکن ورزشی رشته‌های دریا محور و مجموعه مارینا کیش و امکانات این مجموعه بازید کرد.

در این سفر چند ساعته هاشمی به همراه هیات همراه و معاونین منطقه آزاد و مدیر کل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در مجموعه مارینا کیش از امکانات، اسکله، شناورهای موجود و میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مجموعه بازدید کردند.

بازدید

در این بازدید زمین بازی‌های ساحلی(تنیس) و کلوپ تفریحات و ورزش‌های دریایی نیز مورد توجه و بازدید وزیر ورزش قرار گرفت. همچنین مدیرعامل منطقه آزاد کیش، معاون ورزش بانوان، سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و دبیر شورای عالی ورزش نیز کیومرث هاشمی را همراهی کردند.

مجموعه ورزشی و تفریحی مارینا کیش

گفتنی است مجموعه ورزشی و تفریحی مارینا کیش به عنوان نخستین مارینای ایران در ساحل  مارینا پارک هتل کیش در سال ۱۳۹۲ احداث شده است؛ که علاوه بر هتل دارای حوضچه اختصاصی برای نگهداری شناورهای لوکس،کلوپ تفریحات دریایی مجهز ،لانژ ساحلی و مرکز تعمیر و نگهداری مارینا می‌باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.