رویال نهال، اولین و تنها عرضه کننده "گردوی ژنوتیپ 7 شناسنامه دار" در ایران

رپرتاژ آگهی:  نهال گردو ژنوتیپ 7، دارای ویژگی هایی است که آن را نسبت به دیگر محصولات متمایز کرده است. این نهال گردو، توسط نهالستان رویال نهال شناسایی شده، به ثبت رسیده است و در سراسر کشور عرضه می شود. با خرید نهال گردو ژنوتیپ 7 رویال شاهد باردهی شگفت انگیز درختان خود خواهید بود که شما را به سود کلان می رسانند.

چرا نهال گردو را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند؟

گردو یکی از سود آورترین محصولات در عرصه کشاورزی است. به دلیل پر مصرف بودن گردو، با سرمایه گذاری در این محصول، می توان در مدت زمان مشخص به بهره برداری و سود دهی رسید. از طرفی تنوع مصرف گردو بسیار بالاست. زیرا علاوه بر مصرف خوراکی آن، از چوب درخت گردو نیز در صنعت دکوراسیون و مبلمان استفاده می شود که نسبت به محصولات چوبی دیگر بسیار ارزشمند است. از طرفی، از برگ و پوست این محصول، در صنعت رنگ رزی و همچنین دارو سازی استفاده می شود.

با این وجود، چه بهتر که قبل از خرید و سرمایه گذاری برای این نهال، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشیم و از بین هزاران نوع نهال گردو، نهال برتر و متناسب با اقلیم و شرایط آب و هوای منطقه خود انتخاب کنیم.

برترین ارقام تجاری گردو تنها در این نهالستان ها هستند

مشخصات و ویژگی های نهال گردوی ژنوتیپ 7:

مغز گردو: مغز این گردو به راحتی از پوسته جدا می شود و درصد چربی بسیار بالایی دارد. مغز گردو سرشار از انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه ب می باشد که برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مناسب است. به دلیل وجود سطح بالای امگا 3، مصرف گردو برای افرادی که مشکلات قلبی دارند و همچنین افرادی که دچار ضعف در حافظه خود هستند، توصیه می شود. روغن مغز گردو به دلیل خاصیت بالای آنتی اکسیدانی که دارد، جایگزین مناسبی برای روغن های خوراکی بی کیفیت موجود در بازار است که در پیش گیری از سرطان بسیار موثر است.

باردهی: از لحاظ باردهی، این گونه از نهال نسبت به نهال های دیگر گردو که تقریبا دیربازده هستند، بسیار پربار است و از سال اول باردهی دارد و بعد از چند سال به سوددهی می رسد.

آبیاری: نهال گردوی ژنوتیپ 7، نسبت به کم آبی مقاوم است و حتی می توان به صورت نیمه دیمی آن را کشت داد. برای آبیاری نهال های گردو عوامل متعددی، از جمله نوع خاک، نوع آب و هوا، رطوبت هوا، بارش سالانه و ... باید در نظر گرفته شود.

عمر مفید نهال: از آنجایی که نهال های پایه کوتاه طول عمر بیشتری دارند، نهال گردوی ژنوتیپ نسبت به درختان پایه بلند عمر مفید بالاتری دارند. همچنین در نظر داشته باشید که انجام مراقبت هایی نظیر نوع آبیاری، هرس کردن، کود دهی، کنترل آفات و ... در افزایش طول عمر نهال های گردو موثر خواهند بود.

کود دهی: مهم ترین عامل برای رشد نهال ژنوتیپ گردو، کود دهی است. بهتر است پس از انجام آنالیز خاک و برگ نهال گردو، با استفاده از کودهای غنی از املاح معدنی، کمبودها را جبران کنید.

آفات: نهال گردوی ژنوتیپ 7 مقاومت بسیار بالایی نسبت به آفات نهال گردو از جمله کرم خراطین دارد.

سمپاشی نهال: به منظور بالابردن کیفیت محصولات، سمپاشی نهال ضروری است. قبل از سمپاشی بهتر است با انواع آفات و بیماری های درخت گردو آشنایی داشته باشید تا از روش و سم مناسب در برخورد با بیماری استفاده کنید.

فقط ۱۰ روز برای خرید و کاشت نهال گردو فرصت دارید

فصل کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال 7:

به دلیل استقرار زودتر نهال در فصل پاییز، بهترین زمان کاشت نهال گردو ژنوتیپ در آذر ماه است. اما هنوز فرصت باقی است و می توانید تا اوایل اردیبهشت ماه هم کشت خود را انجام دهید. بهتر است هرچه سریعتر برای خرید گردو ژنوتیپ تیپ 7 اقدام کنید.

زمان برداشت گردو: بهترین زمان برداشت گردو اواخر شهریور می باشد. بهترین نشانه برای تشخیص زمان برداشت گردو ترک خوردن سطح زیادی از پوست سبز آن است که به معنی رسیده شدن گردو است.

زودرس بودن این گردو سبب زودخزان شدن درخت آن می گردد  که سبب می شود درخت در  برابر سرمای زودرس پاییزه مقاوم باشد.

کدام مناطق برای کشت نهال گردو مناسب تر است؟

نهال های گردو به دلیل تنوع زیادی که دارند، قابل کشت در مناطق مختلف با آب و هوای مختلفی هستند. اما در کل می توان گفت، شمال غرب و مناطق مرکزی کشور، مناطق مناسب تری برای کشت نهال گردو هستند. قبل از کشت نهال گردو بهتر است خصوصیاتی مانند آب و هوا و خاک مناسب با نهال را در نظر بگیرید و از سازگاری نهال با منطقه خود، اطمینان حاصل کنید.

نکات مهمی که در خرید نهال گردو باید در نظر داشته باشید

نکات مهمی که در خرید نهال گردو باید در نظر داشته باشید:

در وهله ی اول مهم ترین نکته ای که در خرید نهال گردو باید در نظر داشته باشید، سالم بودن نهال است.

نهال باید بدون هیچ گونه آفت و بیماری باشد.

نکته دیگر اطمینان از سلامت ریشه نهال است، ریشه نهال باید گسترده باشد. حتما از اتصال ریشه به نهال اطمینان حاصل کنید.

از نحوه کاشت و رشد و نگهداری نهال خریداری شده اطلاعات کامل داشته باشید. در نظر داشته باشید که ویژگی های نهال مد نظر شما با شرایط آب و هوایی، رطوبت، خاک و ... منطقه شما سازگار باشد.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید، چگونگی حمل و نقل و ارسال نهال است.

و در آخر نهال خریداری شده و مورد نظر شما شناسنامه دار باشد.

خبر خوب این است که مجموعه رویال نهال با تضمین اصالت و کیفیت نهال خیال شما را از بابت خرید نهالی سالم و مطمئن راحت می کند. می توانید به راحتی تنها با یک تماس سفارش خود را ثبت کنید و باغاتی پرسود و سرسبز داشته باشید.

در رویال نهال (نهالستان برتر کشوری) چه می گذرد؟

نهالستان رویال نهال، معتبرترین عرضه کننده نهال در کشور:

در سال های اخیر به دلیل تنوع بسیار بالای ارقام نهال و وجود افراد سودجو در عرصه فروش انواع نهال، انتخاب نهالستان های معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. نهالستان رویال نهال، با بیش از سی سال تجربه در زمینه فروش نهال و داشتن مجوزهای مربوطه، تحت نظارت جهاد کشاورزی فعالیت خود را انجام می دهد.

رویال نهال، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نهالستان ها در سطح کشور می باشد که سالانه تعداد بسیار بالایی نهال تولید و در سطح کشور توزیع می شود.

نهال گردو ژنوتیپ ۷ بهترین رقم از انواع نهال گردو می باشد که در مجموعه رویال نهال تولید و عرضه می شود. کارشناسان در مجموعه رویال نهال، آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان برای متقاضیان هستند.

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

جهت خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر به سایت  ROYALNAHAL.COMمراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.