به مناسب عید فطر با هر خرید از رویال نهال ۵ نهال گردو اشانتیون بگیرید

رپرتاژ آگهی: فرقی نمی کند کدام نهال را برای باغستان خود می خواهید، اگر همین امروز تنها 30 اصله نهال خریداری کنید، رویال نهال 5 عدد نهال گردو باکیفیت و شناسنامه دار به شما اشانتیون می دهد. 5 نهال گردویی که به عنوان اشانتیون دریافت می کنید، می تواند به سوددهی شما در هر هکتار بیفزاید.

اگر قصد کاشت نهال گردو به وسیع را دارید، می توانید از این ۵ نهالی که به عنوان اشانتیون دریافت می کنید. اگر هم قصد کاشت سایر نهال های مثمر یا غیر مثمر را دارید، می توانید این ۵ نهال هدیه را در کنار آن ها بکارید و محصول آن را به عنوان گردوی مصرفی سالانه خود و خانواده تان استفاده کنید.

نهال هایی که می توانید در فصل بهار بکارید و اشانتیون بگیرید

فصل بهار طلایی ترین فصل برای احداث باغبانی است. بسیاری از نهال ها اگر در فصل بهار کاشته شوند، باردهی بیشتری دارند. کارشناسان رویال نهال در زمان خرید تمام این نکات را به شما گوشزد می کنند تا بتوانید متناسب با منطقه زندگی خود، بهترین و سودآورترین نهال ها را خریداری کنید.

نهال زردآلو؛ طلای زرد فصل تابستان

نهال زردآلو؛ طلای زرد فصل تابستان

یکی از اقتصادی ترین نهال هایی که می توانید در فصل بهار بکارید و آن را به بهره برداری اقتصادی برسانید، زردآلو است. زردآلو رقم های تجاری بسیار مختلفی دارد که سودآوری آن ها در هر هکتار به ارقام میلیاردی می رسد. زردآلو هم برای مناطق گرمسیری و هم برای مناطق سردسیری مناسب است؛ به همین دلیل هیچ محدودیتی برای کاشت آن ندارید. فقط باید نهال مناسب منطقه زندگی خود را انتخاب کنید. سودآورترین نهال های زردآلو عبارت اند از:

  • زردآلو پرتقالی

  • زردآلو سلطنتی

  • زردآلو عسگراباد

  • زردآلو انبه ای

نهال بادام؛ کم هزینه ترین نهال بهاری

نهال بادام؛ کم هزینه ترین نهال بهاری

از دیگر نهال هایی که می توانید در این فصل بکارید، نهال شگفت انگیز بادام است. نهال بادام؛ آن هم نهالی که دارای لیبل و گواهی نامه سلامت باشد، یک قدم شما را به ثروتمند شدن نزدیک تر می کند. نهال های بادام از هر نوعی که باشند، عمری بالغ بر ۱۰۰ سال دارند و جزء کم هزینه ترین نهال ها به شمار می روند.

برای کاشت نهال بادام به هیچ آموزش تخصصی نیاز ندارید و می توانید تنها با مشاوره کارشناسان رویال نهال آن ها را به بهترین شکل ممکن پرورش دهید. بسیاری از واریته های بادام قابلیت کاشت به صورت دیم را دارند و می توانند زمین های بی آب شما را به منطقه ای اقتصادی تبدیل کنند. اگر قصد کاشت این نوع نهال را دارید، می توانید از ارقام مامایی، تونو، آذر، شکوفه و یلدایی را خریداری کرده و در کنار آن ۵ اصله نهال گردو هم به عنوان هدیه دریافت کنید.

محصولات نهال های انگور روی دستتان نمی مانند

محصولات نهال های انگور روی دستتان نمی مانند

یکی از بهترین و پرفروش ترین میوه ها در کشور ما و سایر کشورهای جهان انگور است. انگور علاوه بر تازه خوری برای تولید بسیاری از فرآورده ها؛ مانند شیره انگور، شربت، کنسانتره، ترشی غوره و... نیز کاربرد دارد و بسیاری از صاحبان این صنایع به دنبال خرید آن هستند. نهال انگور تحولی عظیم در زندگی شما ایجاد می کند و انواع بسیار متنوعی دارد.

مهندسان رویال نهال تا به امروز 52 گونه از این نهال انگور تجاری و سودآور را تولید می کنند و با حذف واسطه ها به دست باغداران می رسانند. فرقی نمی کند که ساکن کدام منطقه از میهن عزیزمان هستید، می توانید انگور مناسب منطقه زندگی خود را از رویال نهال خریداری کرده و از کنار آن سودهای میلیاردی برداشت کنید.

از تولید و تجارت چوب فراموش نکنید

از تولید و تجارت چوب فراموش نکنید

به محض اینکه اسم باغداری به گوش افراد می خورد، ذهن همه به دنبال نهال های مثمر منحرف می شود؛ درحالی که نهال های غیر مثمری؛ مانند نهال صنوبر می توانند بیش از نهال های مثمر سودآوری داشته باشند. نهال صنوبر یکی از ارزان قیمت ترین و البته با ارزش ترین نهال های موجود در رویال نهال است که از آن برای تولید مزارع چوب استفاده می شود.

نیاز به تولید چوب در ایران و کشورهای خاورمیانه روز به روز در حال افزایش است؛ از همین رو قیمت چوب لحظه به لحظه افزایش می یابد. تخمین زده شده است که با کاشت نهال صنوبر در یک هکتار از زمین های خود بتوانید بالغ بر ۴ میلیارد تومان بهره اقتصادی ببرید. بقیه زمین خود را هم می توانید نهال های مثمر و مناسب منطقه؛ مانند انگور و بادام و گردو بکارید. البته با خرید ۵۰۰ اصله نهال صنوبر، ۵ اصله نهال گردو رایگان هم دریافت می کنید.

خرید نهال گردو ژنوتیپ

رویال نهال حامی همه جانبه باغداران در روزهای سخت اقتصادی

رویال نهال حامی همه جانبه باغداران است؛ به همین دلیل در فصول مختلف سال، طرح های تخفیفی زیادی به مشتریان خود ارائه می دهد. عیدی رویال نهال به مناسبت عید سعید فطر، خرید به همراه 5 اصله نهال گردو رایگان است. این 5 اصله نهال از جمله بهترین نهال های رویال نهال هستند و کیفیت آن ها تضمین شده است.

با توجه به قیمت بالای گردو در بازارهای جهانی، با خرید از رویال نهال و دریافت این اشانتیون می توانید گردوی مصرفی خود را با بهترین کیفیت تولید کنید. باردهی این 5 اصله نهال به گونه ای هست که بتوانید بر روی فروش محصول آن نیز حساب کنید؛ زیرا باردهی هر اصله از نهال های گردو به طور متوسط 60 تا 70 کیلوگرم است.

شما عزیزان می توانید همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و با خرید 30 اصله از هر نهالی که دوست دارید، از این تخفیف ویژه بهره مند شوید. فراموش نکنید که این تخفیف شگفت انگیز تنها تا روز عید سعید فطر است.

09141811520

09301811520

09981811520

04445231520

برای اطلاعات بیشتر در خصوص ارقام دیگر موجود به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.