با کاشت این نهال های گردو سود بیشتری به جیب بزنید

رپرتاژ آگهی: رویال نهال بزرگ ترین تولیدکننده نهال گردو لیبل دار در کشور است و 52 گونه از ارقام مختلف گردو را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. کیفیت و باردهی این نهال ها تضمین شده است و سودآوری آن ها به قدری بالا است که در ذهن شما نمی گنجد. برخی از نهال گردو قابلیت کاشت به صورت دیم را هم دارند؛ بنابراین با خرید آن ها از رویال نهال می توانید زمین های بی آب و علف خود را هم آباد کنید.

گردو ژنوتیپ تیپ ۷؛ گردویی فرای تصور شما

یکی از نهال های اختصاصی رویال نهال که از برترین ارقام گردو محسوب می شود، گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ است. این گردو مزایای بسیار بارزتری نسبت به سایر ارقام گردو دارد و می تواند باغداری سودآوری را برای کشاورزان و باغداران رقم بزند. گردو ژنوتیپ در هر هکتار قادر به تولید ۱۰ تا ۱۵ تن محصول ناب است. این میزان باردهی به گرد پای نهال های خارجی گردو نمی رسد؛ از این رو کاشت این نهال به تمام باغداران مناطق سردسیر کشور توصیه می شود. گردو ژنوتیپ ۷ نیاز آبی بسیار کمی دارد و باغداران می توانند این نهال را به صورت دیم بکارند.

Picture2

نهال گردو لارا پیوندی؛ بهترین نهال برای کاشت در فصل بهار

بسیاری از افراد گمان می کنند که با فرا رسیدن فصل بهار دیگر فرصتی برای کاشت نهال ندارند؛ در صورتی که یکی از بهترین نهال های گردو؛ یعنی لارا را باید در فصل بهار بکارید. این گردو زود گل است و برای مناطقی که دچار یخبندان بهاری نمی شوند، بهترین گزینه است. طول عمر این نهال پر بازده در شرایط مطلوب به 200 سال هم می رسد.

گردوهای نهال لارا پیوندی درصد چربی بسیار بالایی دارند و رنگ مغز آن ها روشن است. مغز این گردو یکی از محبوب ترین مغزها در سراسر جهان است؛ بنابراین سودآوری شما در صادرات این محصول به کشورهای خارجی است. باردهی 3 تن در هکتاری این نهال را می توان از جمله بارزترین مزایای کاشت آن برشمرد.

Picture3

گردو چندلر؛ نهالی با سودآوری باورنکردنی

اگر ساکن مناطق معتدل و سردسیر هستید، شانس این را دارید که یکی از بهترین گردوهای تولید شده در جهان؛ یعنی گردو چندلر را در باغستان های خود بکارید. گردو چندلر یکی از مقاوم ترین نهال ها در برابر آفات و بیماری ها است و با قیمت بسیار مناسبی در رویال نهال به فروش می رسد. گردوهای چندلر بسیار بازار پسند هستند و درصد چربی آن ها به 60 درصد هم می رسد.

شما می توانید از هر هکتار باغستان خود بالغ بر 6 تا 10 تن گردوی درشت برداشت کنید که با توجه به قیمت این گردو در بازار، عددی قابل توجه است. عمر مفید باغستان های گردو چندلر تا 100 سال در نظر گرفته شده است که البته با توجه به رسیدگی شما می تواند کمتر یا حتی بیشتر هم شود.

Picture4

نهال گردو اسرائیلی تخم مرغی برای داشتن درآمد 500 میلیونی در سال

یکی از برترین انواع گردو که کاشت آن توسط کارشناسان رویال نهال توصیه می شود، نهال گردو اسرائیلی تخم مرغی است. گردوهای تولید شده توسط این درخت بسیار درشت هستند و هر کدام 15 گرم وزن دارند. این نهال باردهی خود را از همان سال اول کاشت آغاز می کند. در زمان بلوغ درخت می توانید از هر اصله نهال گردو اسرائیلی بین 50 تا 70 کیلو گردو برداشت کنید که این میزان در هکتار به 5 تا 6 تن می رسد.

قیمت گردو در بازارهای جهانی بسیار بالا است و به طور متوسط درآمدی 500 میلیون تومانی در هر هکتار برای باغداران به همراه می آورد. این گردو 80 سال عمر اقتصادی دارد؛ یعنی با یک بار هزینه برای خرید نهال های آن می توانید تا 80 سال از آن بهره برداری اقتصادی داشته باشید.

گردو پکان آمریکایی باغداران مناطق گرمسیر را به عرش می رساند

بیشتر انواع نهال گردو برای کاشت در مناطق سردسیر مناسب هستند، اما یکی از مهم ترین نژادهای این درخت مختص مناطق گرمسیر است. امروزه سطح زیر کشت بسیاری از مناطق گرمسیر دنیا به این گردو اختصاص دارد. در کشور ما شهرهای اهواز، بوشهر، دزفول، آبادان، قشم و اطراف استان ‌های گیلان و مازندران و گلستان پتانسیل بالایی برای کاشت این نهال دارند.

گردو پکان آمریکایی پوست کاغذی است و در هر هکتار بالغ بر 5 تن باردهی دارد که در طول 100 سال عمر مفید این درخت می تواند سودآوری بالایی برای باغداران به همراه داشته باشد. این نهال قابلیت کاشت به صورت دیم را دارد و در برابر تنش های بی آبی بسیار مقاوم است.

Picture5

باغدارانی که مشتری رویال نهال هستند، از ثروتمندترین باغداران محسوب می شوند!

یکی از مهم ترین تضمین هایی که رویال نهال به تمام مشتری های خود می دهد، باردهی صددرصدی نهال ها است. در بازار امروز هر چه محصول باکیفیت تر و بیشتری تولید کنید، پول بیشتری به جیب می زنید. این امر تنها با خرید نهال های سالم و با کیفیت ممکن است. رویال نهال فرایند خرید نهال های سالم، شناسنامه دار و عاری از آفت و بیماری را برای شما بسیار آسان کرده است.

شما می توانید تنها با یک تماس تلفنی نهال گردو مورد نظر خود را ثبت سفارش و نهال متناسب با اقلیم منطقه زندگی خود را خریداری نمایید. علاوه بر این از مشاوره رایگان مهندسان رویال نهال نیز بهره مند می شوید. پس این موقعیت استثنایی را از دست ندهید و همین امروز گامی مهم برای ثروتمند شدن و آبادانی بیشتر باغستان گردو خود بردارید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۹۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای خرید نهال گردو و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.