فروش صنوبر 2 الی 3 متری فقط به قیمت 15 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: صنوبرهای نگرا ترکیه رویال نهال به لطف سازگاری بالایی که با عوامل محیطی و اقلیم های مختلف دارند یک انتخاب استثنایی برای باغداران و کشاورزان در سراسر کشور می باشد. این نهال ها توانایی رشد در اغلب اب و هوا ها و خاک ها را دارند و یک گزینه کارآمد برای کسب درآمد پایدار به حساب می آید که می توانید برای خرید آن سرمایه گذاری کنید؛ سرمایه گذاری که سود آن را در کمتر از 5 سال آینده خواهید دید.

طلا نخر، صنوبر بکار!

با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور حاکم است، همه افراد به دنبال یک سرمایه گذاری سودمند و مطمئن هستند که یکی از این گزینه ها خرید طلا است. اما رویال نهال پیشنهاد ویژه ای هم برای شما دارد که سود فراتری از طلا هم برایتان به ارمغان می آورد و نیاز به سرمایه اولیه زیادی هم ندارد و آن هم کشت صنوبر نگرا است. صنوبر نهالی ارزان قیمت با سازگاری بالا و عملکرد شگفت انگیز است. این نهال به سرعت رشد کرده و به یک درخت تنومند تبدیل می شود که می توانید از فروش چوب آن به سود بالایی برسید که سبب بازگشت چند برابری سرمایه اولیه شما می شود و ارزش هزینه کردن را دارد. با تمام این ها نیاز به نگرانی و مراقبت زیادی هم ندارد و به همین خاطر با هر میزان دانش کشاورزی، امکانات و... می توانید پرورش آن را آغاز کنید.

زراعت صنوبر و فروش بی قید و شرط در صنعت چوب

مزیت های شگفت انگیز این نهال آن را به یک فرصت شگفت انگیز برای اشخاص تبدیل کرده است اما اگر هنوز در خرید و پرورش آن تردید دارید بهتر است بدانید که چوب صنوبر یا همان سپیدار جزو پر فروش ترین و محبوب ترین چوب ها در صنایعی همچون مبلمان، طراحی داخلی و... است به همین خاطر می توانید به راحتی چوب آن را در بازار به فروش برسانید.  قیمت مناسب، نگهداری آسان، مشتری دست به نقد برای فروش چوب جزو برترین ویژگی های این نهال است که می توانید با خرید از نهالستان رویال نهال از آن ها بهره مند شوید. از دیگر مزیت های این نهال هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. حفظ محیط زیست و سرسبزی زمین ها

با کاشت صنوبر و احداث یک باغ جنگلی از این نهال زمین های خشک و خالی خود را به جنگل های سرسبز و انبوه تبدیل کنید که علاوه بر زیباسازی فضا باعث تولید اکسیژن می شود. کاشت صنوبر باعث زیباسازی محوطه ویلا و باغات شما هم می شود و انتخابی مقرون به صرفه است.

۲. محافظت از درختان میوه در برابر باد

صنوبرها را می توانید در حاشیه زمین های خود بکارید و از ان ها به عنوان یک بادگیر استفاده کنید. حضور این درختان باعث می شود از وزش باد به درختان جلوگیری شود. البته به عنوان آبگیر هم کارایی دارند.

۳. جایگزینی برای دیوار و حصار

شما می توانید از طبیعت برای مشخص کردن حریم زمین خود استفاده کنید. قرار نیست دیوار بکشید و کلی فنس کشی انجام دهید! کافی است صنوبر بکارید! صنوبرها به عنوان دیوار های درختی در اطراف زمین می توانند حریم شما را مشخص کنند و یک گزینه کم هزینه و ماندگار می باشند که زیبایی و جلوه غیر قابل وصفی هم دارند.

قبل از خرید صنوبر، نهال تجاری رویال نهال، این نکات را بدانید

قبل از خرید صنوبر، نهال تجاری رویال نهال، این نکات را بدانید:

برای انکه بتوانید ریسک های احتمالی را مدیریت کنید پیش از هر چیزی بهتر است از یک کارشناس حرفه ای کمک بگیرید.  صنوبرهای نیگرا رویال نهال قابل کاشت در انواع خاک های رسی، شنی و... است. نیاز آبی زیادی هم دارند و می توانید برای زمین های  پر اب یا در کنار جوی های آب هم به راحتی و با خاطر آسوده استفاده کنید. از سال 5 به بعد اماده برش هستند و می توانید از فروش چوب آن به سود بالا برسید. همچنین فاصله کاشت کمتری هم دارند و می توانید به فاصله 50 سانتی متر تا 1 متر ان ها را کشت کنید.

صنوبر یا پالونیا؟ کدامیک انتخاب حرفه ای تری است؟

در بازار فروش نهال غیر مثمر، رقابت بین نهال پالونیا و صنوبر بسیار تنگاتنگ است اما همیشه صنوبر پیروز میدان است. احتمالا با خود بپرسید چرا؟ پالونیا یک حسن بسیار بزرگ دارد و آن هم این است که بعد از برشت، ریشه آن مجدد رشد می کند و دوباره به یک درخت پالونیا بزرگ و قوی تبدیل می شود. در حالی که صنوبر ها بعد از برش دیگر قدرت رشد ندارند و باید ان ریشه آن ها را جدا کنید و مجدد بکارید. بخش دیگر ماجرا آنجا است که صنوبر رشد سریع تری دارد و هزینه اولیه کمی هم برای احداث زمین های جنگلی صنوبر نیاز دارد و فروش ان در بازار هم به راحتی انجام می شود. البته باید بدانید که پالونیا ها جزو ارقام بذرپاش هستند و چنانچه بذر آن در زمین بیفتد مجدد رشد کرده و به یک نهال جدید تبدیل می شود و کشت ان در حاشیه زمین ها توصیه نمی شود چرا که در صورت گسترش رشد آن در زمین های همسایه می توانند از شما شکایت کنند.

ناگفته نماند که از زیبایی چشمگیرگل های پالونیا هم نمی توان به این راحتی ها گذشت و می توانید برای بخش های داخلی باغ، مسیر های رفت و آمد، ورودی، کنار ویلا و ساختمان و... از آن استفاده کنید.

kSCOP2g2h5KF

قیمت صنوبر نگرا ترکیه و فروش اینترنتی در بزرگترین نهالستان کشور

قیمت صنوبر در قیاس با دیگر نهال های غیرمثمر که برای زراعت چوب به فروش می رسد بسیار مناسب و ارزان است. می توانید با خیال راحت نوع باکیفیت و درجه یک آن را هم از رویال نهال، بزرگ ترین و معتبر ترین نهالستان در کشور تهیه کنید. هرچه تعداد سفارش شما بیشتر باشد، می توانید از تخفیفات ویژه رویال نهال هم بهره مند شوید. امکان خرید به صورت عمده برای تمامی نقاط کشور هم وجود داردو می توانید همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش نهال صنوبر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر و خرید نهال صنوبر به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.