برانکو به دایی پاس می‌دهد؟
آخرین هفته از مسابقات لیگ پانزدهم در سال 94 امروز و فردا برگزار خواهد شد و پس از آن لیگ برتر به دلیل برگزاری بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد تا از سال 95 پیگیری شود. استقلال - پدیده خراسان

استقلال پنج‌شنبه مقابل تیمی که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی گرفته و پنج هفته متوالی مقابل هیچ حریفی شکست نخورده است، به میدان می‌رود. استقلال این هفته‌ها فرصت‌طلب نشان داده و از کمترین موقعیت بیشترین بهره را برده است، شاید پدیده کار آسانی برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود نداشته باشد. شاخصه استقلال لیگ پانزدهم غیر از فرصت‌طلبی، البته بهره‌گیری از نیروهای جوان است و تیم مظلومی توانسته‌ با نیروهای جوان و با انگیزه شرایط خوبی پیدا کند. نقطه قوت دیگر استقلال این روزها روحیه این تیم برای صدرنشینی است و شاگردان پرویز مظلومی با این شرایط توانسته‌اند صدر جدول را حفظ کنند. آنها مقابل تیم سختکوش رضا مهاجری کار سختی دارند، پدیده هدفش ایستادن در میانه جدول است و تا به امروز در دستیابی به این هدف موفق بوده‌است. باید دید تیمی که در هر دو بازی رفت و برگشت از پرسپولیس امتیاز گرفته و در بازی رفت نیز استقلال را تا آستانه شکست پیش برده است، این بار هم می‌تواند آزادی را با امتیاز ترک کند یا خیر.


صبای قم - پرسپولیس

اولین بازی پرسپولیس در نیم‌فصل اول بدون کاپیتان هادی نوروزی مقابل صبای قم برگزار شد، دیداری که 50هزار هوادار را به یاد کاپیتان فقید این تیم به ورزشگاه کشاند و در پایان هم نتیجه آن تساوی یک - یک بود، از همان بازی به بعد هم‌تیمی‌های هادی نوروزی هم‌قسم شدند که با بازی‌های خوب خود در پایان فصل قهرمان شوند و جام قهرمانی را برای نوروزی ببرند. پرسپولیس در جمع مدعیان قهرمانی است، اما نتایج اخیر این تیم چندان بوی قهرمانی نمی‌دهند. تساوی در خانه مقابل تراکتورسازی، از دست دادن پیروزی مقابل سایپا و ذوب‌آهن در لحظات پایانی بازی و... باعث شده شاگردان برانکو ایوانکوویچ کار سختی داشته باشند. حالا این هفته هم باید آنها مقابل صبا در قم به میدان بروند و مطمئنا این بازی برای سرخپوشان راحت نخواهد بود، به خصوص وقتی روی نیمکت تیم مقابل علی دایی می‌نشیند و البته بازیکنان با انگیزه‌ای مثل پیام صادقیان، امیرحسین صادقی و محمد قاضی در زمین حضور دارند. شاگردان برانکو امیدوار به پیروزی در این دیدار و البته توقف ذوب‌آهن هستند تا شاید در آستانه نوروز 95 به رده سوم جدول صعود کنند. باید تا غروب جمعه منتظر ماند و دید که آنها به این هدف دست می‌یابند یا اینکه روند امتیاز از دست دادن‌شان ادامه خواهد یافت.پرسپولیس بنگر و رضاییان را در این بازی نداردکه می‌تواند درخط دفاعی یک چالش برای قرمزها باشد. پرونده کهنه اتفاقات جام جهانی 2006 هم به حساسیت‌های این بازی اضافه کرده است جایی که دایی مدعی شد درتیم آن دوران با سرمربیگری برانکو برخی علیه او توطئه کردند و با فشارها از تهران دایی در بازی دوم برابر پرتغال نیمکت‌نشین شد، اما برانکو این ادعا را قویا رد کرد.


پنج‌شنبه - 20 اسفندماه

استقلال پدیده، ساعت ۱۷:۳۰

سیاه‌جامگان سپاهان، ساعت ۱۵:۳۰

نفت گسترش فولاد، ساعت ۱۶

ذوب‌آهن سایپا، ساعت ۱۷:۳۰

تراکتورسازی فولاد، ساعت ۱۵:۳۰

ملوان استقلال صنعتی، ساعت ۱۶:۳۰

جمعه - 21 اسفندماه

استقلال اهواز راه‌آهن، ساعت ۱۶:۳۰

صبای قم پرسپولیس، ساعت ۱۶

برانکو به دایی پاس می‌دهد؟