مهاجم آفریقایی پرسپولیس در چند روز اخیر در کانون حاشیه‌ها بوده است. این بازیکن بعد از سوت پایان بازی تیمش با نفت تهران از برخی شرایط عصبانی بود و این موضوع را رسانه‌ها به شیوه‌های گونانونی پوشش دادند. دیروز حتی برخی جراید مدعی شدند که این بازیکن تهدید به جدایی از پرسپولیس کرده است. با این حال گادوین منشا دیروز در گفت‌وگو با ورزش‌سه، این موضوع را قویا رد کرد: «مصدومیتی ندارم و اینکه روی نیمکت نشسته‌ام تصمیم سرمربی تیم است. مسلما دوست دارم بازی کنم و این را نه در حرف، بلکه باید در تمرین و زمان مسابقه نشان دهم. در چند دیدار اخیر شرایط آن‌طور که باید از نظر کیفی برایم پیش نرفته اما همیشه قرار نیست همین‌طور باقی بماند و مسلما روزهای بهتری نیز در پیش است. ما شرایط خوبی در این فصل داریم و سه بازی و سه پیروزی نصیب ما شده و چه چیزی بیشتر از این می‌توانستیم بخواهیم؟»

برخی عنوان کرده بودند منشا از گلزنی طارمی در بازی با نفت تهران ناراحت شده است. واکنش این بازیکن به این موضوع نیز جالب است: «این سوال عجیبی است که از گلزنی طارمی ناراحتم. این بدترین شیوه سوال است و هیچ دلیل و اتفاقی نمی‌تواند بازیکنی را بابت گلزنی هم‌تیمی‌اش ناراحت کند. ما همگی یک هدف مشترک و تیمی داریم و اصول تیم نیز بر این اساس شکل می‌گیرد. مشخص است که در ابتدا قهرمانی با تیم برایم ارزشمندتر از آقای گلی خودم یا مهدی باشد. نه طارمی که اگر بیرانوند هم گل بزند خوشحال می‌شوم.» منشا البته شایعه جدایی‌اش را هم تکذیب می‌کند: «خوشحالم که شایعات را متوجه نمی‌شوم و آنها را نمی‌خوانم. البته طی چند روز اخیر برخی‌ از هواداران در صفحه اینستاگرامم در این باره کامنت گذاشته‌اند. آنها مرا به ماندن در پرسپولیس و دوستی با طارمی دعوت کرده‌اند که کمی عجیب است. من هم به تعهدم با پرسپولیس پایبند هستم و هم بهترین دوستی را در تیم دارم. هم فرشاد احمدزاده و هم طارمی و سیامک و دیگران دوست صمیمی من هستند. واقعا از این شایعات فقط می‌توان تعجب کرد و خندید. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده و همه ما تصمیمات و اهداف بزرگی داریم.»

مهاجم آفریقایی پرسپولیس فرضیه پاس ندادن عمدی محسن مسلمان در بازی با نفت را هم رد می‌کند: «فوتبال بازی ثانیه‌هاست و خیلی سخت‎تر از چیزی است که شما تصور می‌کنید. شاید یک تماشاگر بیرون از زمین بگوید چرا بازیکن این فرصت را از دست داد یا چرا پاس و ضربه بهتری نزد اما واقعا در داخل زمین همه چیز متفاوت است و در ثانیه باید تصمیم بگیری. من آن لحظه انتظار پاس داشتم اما محسن تصمیم دیگری گرفت و احساس کرد دیگری در فرصت بهتری قرار دارد. همه چیز تمام شده و نمی‌دانم وقتی خبرنگار یا فردی در کنارم حضور نداشته چطور متوجه شده بابت این مساله عصبانی هستم. این چیزی که می‌گویند اصلا صحت ندارد و درهیچ تیم بزرگی دیده نمی‌شود. این شایعات درخصوص تیم‌های آماتور و از سوی افراد آماتور انتشار می‌یابد و درخصوص ما اینچنین نیست.»