برهمین اساس علی شجاعی و نیما میرزازاد دو بازیکن تیم نساجی مازندران قبل از دیدار تدارکاتی با پارس جنوبی اردوی تیم المپیک را ترک کردند. این دو روز دوشنبه با اصرار مسوولان باشگاه‌شان از جمع شاگردان زلاتکو کرانچار جدا شدند. همین موضوع باعث دلخوری حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال المپیک شده و از باشگاه‌ها خواسته تا با تعامل بیشتری از این تیم حمایت کنند. او دیروز به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: «روز دوشنبه دو بازیکن تیم نساجی مازندران به خاطر شرایطی که باشگاه برای‌شان ایجاد کرده بود، اردوی تدارکاتی تیم ملی المپیک را ترک کردند. در تماسی که با مسوولان باشگاه داشتم از آنها خواستم پس ازبرگزاری بازی دوستانه بازیکنان به تیم نساجی ملحق شوند. ضمن اینکه با سرمربی تیم ملی فوتبال امید نیز مذاکره کرده و خواستار بازگشت بازیکنان به باشگاه شدم. با توجه به اینکه دو روز تست پزشکی برای بازیکنان تیم ملی در نظر گرفته شده است، قرار شد تا دو بازیکن مذکوردر جمع ملی‌پوشان حضور یابند و پس ازتست پزشکی، خود را به باشگاه معرفی کنند.

زمان بسیار کمی برای آمادگی بازیکنان داریم. مسابقات سخت پیش‌روبه ما هشدار می‌دهد که به یک حمایت ملی نیاز داریم. بلافاصله و پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول، اردوی‌های تیم تشکیل شد. بالغ بر ۱۱۰ بازیکن را در اردوهای یک هفته‌ای و ۵ روزه مورد ارزیابی قراردادیم و در نهایت ۳۰ بازیکن را انتخاب کردیم تا در اردوهای اصلی تیم ملی تمرینات مستمر و دقیقی را انجام دهند. ما نیازمند بازی تدارکاتی هستیم تا ملی‌پوشان به هماهنگی برسند. قصدمان این نیست که ازحضور نداشتن بازیکنان، باشگاه‌ها آسیب بخورند؛ اما تیم ملی فوتبال المپیک نیازمند نگاه حمایتی است. باشگاه‌ها موظف به در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی هستند. از باشگاه‌ها می‌خواهم به این تیم مانند تیم ملی فوتبال بزرگسالان نگاه کنند؛ چرا که آینده فوتبال کشوردردستان این بازیکنان است.»

در همین حال رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال المپیک نیز از رفتار برخی باشگاه‌ها انتقاد کرد. او به خبرگزاری فارس گفت: «این اتفاقات خوب نیست. همان‌طور که قبل ازاین گفته بودم باشگاه‌ها باید برای موفقیت فوتبال ایران با تیم همکاری کنند. خیلی جالب است مربیانی که خودشان عضو تیم ملی بودند و همبازی هم بودند این مشکلات را درست کردند. باید این مسائل را درک کنند. بازیکن دراین بین تقصیری ندارد. ما نمی‌توانیم بازیکن را محروم کنیم. این مشکلات از سوی باشگاه به وجود می‌آید. امیدوارم مدیران و سرمربیان باشگاه‌ها شرایط تیم المپیک را درک کنند. این تیم ملی است و باید کمک کنیم تا پرچم فوتبال ایران بعد از بیش از ۴۰ سال در این مسابقات به اهتزاز در بیاید.