بارسلونا فاتح سوپرجام اسپانیا شد

دیدار برگشت سوپر جام باشگاه‌های اسپانیا‌، بامداد پنج‌شنبه با برتری سه بر دو بارسلونا مقابل رئال مادرید همراه بود تا تیم محبوب کاتالان‌، یک افتخار دیگر را به ارمغان بیاورد.

دیدار برگشت دوتیم در حالی در ورزشگاه نیوکمپ و به میزبانی بارسلونا برگزار شد که دو تیم در بازی رفت در مادرید به تساوی دو بردو رسیده بودند. در دقیقه ۱۵ آندرس اینیستا‌هافبک اسپانیایی تیم بارسلونا از پاس بسیار خوب لیونل مسی بهره برد و با مهارت تمام دروازه کاسیاس را باز کرد.

این گل تا دقیقه ۱۹ پابرجا بود تا اینکه کریستیانو رونالدو گل مساوی را وارد دروازه بارسلونا کرد.

در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست‌، مسی باردیگر هنر گلزنی خود را به رخ کشید و دروازه میهمان را فتح کرد تا یاران گواردیولا در نیمه نخست با حساب دوبریک به پیروزی برسند.

رئال مادرید در دقیقه ۸۲ توسط کریم بنزما به گل دوم رسید، اما در دقیقه ۸۷ تیم میزبان در پی یک همکاری خوب‌، باگل زیبای مسی به گل سوم و برتری دست یافت.

این گل با پاس خوب ادریانو و ضربه تمام‌کننده مسی رقم خورد تا بارسلونی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی را کسب کنند. در ثانیه‌های پایانی بازی‌، مارسلو بازیکن برزیلی رئال به سبب خشونت عمد از بازی اخراج شد و در ادامه مسعود اوزیل دیگر بازیکن این تیم به سبب

جنجال آفرینی با کارت قرمز داور مواجه گشت.

حرکت ژوزه مورینیو حین درگیری‌های دقایق پایانی بازی باورنکردنی بود.آقای خاص که نمی‌توانست به سادگی شکست از بارسا را برای چندمین بار در طول یک سال گذشته تحمل کند، در جریان درگیری که پس از خطای مسلم مارسلو روی سسک فابرگاس در زمین ایجاد شد‌، مستقیم به سوی تیتو ویلانووا یکی از مربیان باشگاه بارسلونا رفت و انگشتش را در چشم او فرو کرد!

سرمربی پرحاشیه تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که تدریجا زوایای پنهان اخلاقی خود را بروز می‌دهد در جریان دیدار تیمش برابر بارسا به بازیکنان تیم میزبان نیز توهین زشتی کرد.

در یکی از صحنه‌های بازی که آلوز و مسی برای دریافت توپ و آغاز مجدد بازی به کنار زمین آمده بودند با توهین زشت و زننده مورینیو مواجه شدند که به توصیه گواردیولا تنها به نگاهی معنی‌دار به آقای خاص بسنده کردند.

مورینیو در این صحنه با اشاره به بازیکنان بارسلونا بینی خود را با دست گرفت و از بوی بد این بازیکنان شکایت کرد.

این حرکات از یک مربی شاغل در لالیگا نگران کننده و تاسف برانگیز است.

بعید است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا که معمولا بازبینی بازی‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهد با مربی پرحاشیه رئال مادرید برخوردی نکند.