توضیحات محمود خوردبین درباره بازگشت دوباره‌اش به پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به دلیل حضور نیافتن در جلسه کمیته انضباطی باشگاه برکنار شده است، اظهار کرد: رویانیان تماس گرفت و به من گفت «بلند شو بیا» و به همین سادگی برگشتم. به گزارش مهر، محمود خوردبین در پایان تمرین روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا با خبرنگاران گفت‌وگویی دوستانه داشت و از آنها پرسید که قائم مقام باشگاه در مصاحبه‌هایش آیا در خصوص وی صحبت کرده است یا نه.

خوردبین سپس در مورد دلایل برکناری‌اش گفت: به خاطر حاضر نشدن در نشست کمیته انضباطی باشگاه به من گفتند: «دیگر نیا». من به خاطر اینکه سرپرست تیم بودم در این نشست شرکت نکردم و صلاح دیدم در کمیته انضباطی نباشم بهتر است. وقتی مسوولان با من تماس گرفتند و گفتم نمی‌آیم به من گفتند: «دیگر به تمرین‌نیا». سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: روزسه شنبه رویانیان با من تماس گرفت و گفت: «بلند شو بیا سر تمرین» و به همین سادگی برگشتم.

وی در مورد اینکه آیا وظیفه سرپرست کنترل حاشیه‌هاست و اینکه باید جلوی اتفاقات بازی با داماش را می‌گرفت، تصریح کرد: وقتی بازیکن در زمین کاری می‌کند من باید چکار می‌کردم؟ حتی زمانی که آن اتفاق افتاد متوجه آن نشدم، زیرا به خاطر گلزنی پرسپولیس تنها شادی می‌کردیم و در آن صحنه چیزی ندیدیم.

خوردبین افزود: ما پس از بازی در تلویزیون متوجه آن اتفاق شدیم، ولی اگر پیش‌بینی کار را می‌کردیم حتما جلوی آن را می‌گرفتیم! (خوردبین با خنده این جمله را بیان کرد)

وی افزود: بعضی‌ها نمی‌دانند وظایف سرپرست چیست و مسائلی را مطرح می‌کنند. آنها این کاره نیستند! خوردبین در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در جام ولایت گفت: ما دوست داشتیم با ترکیب کامل در این جام شرکت کنیم، اما در حال حاضر تعدادی از بازیکنان‌مان در تمرین تیم ملی حضور دارند و ناچاریم ترکیبی از بازیکنان امید و تیم «ب» را به میدان بفرستیم. با این کار حداقل از وضعیت آنها که پشتوانه تیم هستند اطلاعات کاملی کسب می‌کنیم. وی در پایان با بیان اینکه نام جام ولایت بزرگ است و بهتر بود تیم‌ها با تمام نفرات در آن شرکت می‌کردند، گفت: به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی دو هفته لیگ تعطیل می‌شود و امیدواریم در این زمان بتوانیم آمادگی بازیکنان را حفظ و افزایش دهیم. بازیکنان با برتری مقابل داماش روحیه خوبی گرفته و اگر بگذارند تا تیم جان بگیرد، می‌توانیم شرایطمان را بهبود بخشیم ولی برخی اتفاقات رخ می‌دهد که روحیه، قدرت و انسجام تیم را از بین می‌برد.