دژاگه و نکونام هم می‌آیند

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: اشکان دژاگه و جواد نکونام هنوز درگیر مسابقات باشگاهی‌شان هستند و احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه به تهران می‌آیند.

به گزارش ایسنا، خسرو والی‌زاده اظهار کرد: برای اشکان دژاگه و جواد نکونام که تیم‌های باشگاهی‌شان هنوز مسابقه دارند، بلیت‌های بدون تاریخ صادر شده و آنها پس از بازی‌های باشگاهی‌شان به تهران می‌آیند. وی در ارزیابی‌اش از اردوی دبی و بازی تدارکاتی مقابل اردن گفت: اردوی خوبی بود و کادر فنی هم راضی بود. بازی تدارکاتی با اردن هم برای ملی‌پوشان مفید بود، چرا که چند بازیکن جدید توانستند تجربه حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کنند. از طرفی اردن هم تیم گردن کلفتی ظاهر شد که آمده بود تیم ما را شکست دهد. به هر حال برای ما پایانی تلخ از نظر نتیجه نداشت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره برنامه تمرینی دیروز این تیم، خاطرنشان کرد: کاروان تیم ملی جمعه شب در ساعت ۲۱ وارد تهران شدو بازیکنان دیروزساعت ۱۳ خودشان را در هتل به کادر فنی معرفی کردند و طبق برنامه قبلی تمرین در ساعت ۱۶ در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. در این اردو هیچ بازیکنی خط نمی‌خورد و این ترکیب نفرات تا بازی با قطر در کنار یکدیگر تمرین خواهند کرد.

والی‌زاده با بیان اینکه محمدرضا خلعتبری و مهرداد پولادی دو بازیکن جدید حاضر در تمرینات تیم ملی خواهند بود، تصریح کرد: خلعتبری همراه تیم ملی از دبی به تهران آمد همچنین پولادی هم از دیروز به جمع بازیکنان اضافه شد. طی روزهای آتی هم که سایر لژیونرها به اردو می‌آیند.

وی درباره آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان در اردوی دبی گفت: تنها بازیکن مصدوم ما رضا نوروزی است که در بازی با اردن مچ پایش پیچید، البته هنگام آسیب‌دیدگی‌ با هیچ بازیکنی هم برخورد نکرده بود. پزشکان در دبی از مچ پای او عکس گرفتند و مشخص شده دو تا سه هفته نمی‌تواند بازی کند اما غلامرضا رضایی که در اواسط نیمه دوم تعویض شد، آسیب‌دیدگی خاصی نداشت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی همچنین درباره موضوع حضور کارلوس کی‌روش در بیمارستان ایرانیان دبی نیز خاطرنشان کرد: کی‌روش به خاطر بیماری به آن بیمارستان نرفت.

او زمانی که به مرخصی رفته بود و در دبی اقامت داشت، زمانی مریض شده و به بیمارستان ایرانیان دبی رفته بود که ظاهرا پرسنل آنجا بدون آنکه او را بشناسند، سرویس خوبی به وی دادند که این مساله باعث رضایت کی‌روش شده بود.

او البته از وجود بیمارستان مجهزی متعلق به ایرانی‌ها در آنجا تعجب هم کرده بود لذا این دفعه برای تشکر از رییس بیمارستان به آنجا رفت و پیراهن تیم ایران را هم به او هدیه داد.