رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: تعدادی از باشگاه‌ها غیر انتفاعی ثبت شده‌اند که باید ثبت آنها به تجاری تغییر کند، در غیر این صورت آنها نمی‌توانند در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر شرکت کنند.

عزیز‌ا... محمدی در جمع خبرنگاران در فدراسیون فوتبال، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا اساسنامه باشگاه‌ها را پذیرفته، اما بعضی از باشگاه‌ها به نام غیر انتفاعی ثبت شده‌اند که باید اصلاحات لازم انجام گیرد و ثبت آنها به تجاری تبدیل شود.

AFC شش شاخص را تعیین کرده که باید باشگاه‌ها پس از اصلاح و ترجمه آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند؛ در غیر این صورت نمی‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند.

وی آغاز رقابت‌های فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر را پانزدهم مرداد اعلام کرد و افزود:‌ طی نامه‌ای به باشگاه‌ها اعلام خواهیم کرد که تا پایان تیر ماه باید اساسنامه‌شان را بر اساس آن شش شاخص به ثبت برسانند که مهم‌ترین آن تغییر نام غیر انتفاعی به تجاری است.

محمدی درباره حق پخش تلویزیونی رقابت‌های فوتبال و فعالیت‌های سازمان لیگ گفت: قرار است هفته آینده طی جلسه‌ای با حضور پورمحمدی مدیر شبکه سوم در این‌باره صحبت‌های لازم انجام گیرد و ما امیدواریم که بتوانیم با گرفتن این حق تعداد سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا به چهار تیم افزایش دهیم.