خبرگزاری فارس- رییس فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب گفت: پیشنهاد می‌کنم با اجازه IOC، زمان انتخابات کمیته ملی المپیک به پس از انتخابات ریاست جمهوری موکول شود.

احمد دنیامالی تصریح کرد: عملکرد کاروان ورزشی هرچه باشد (خوب یا بد)، نتیجه یک کار گروهی بوده است. نمی‌توانیم سه رکن فدراسیون‌ها، سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک را از هم جدا کنیم. اعتقاد دارم فدراسیون‌ها باید در خط مقدم پاسخگویی باشند. وی تصریح کرد: می‌پذیرم که ساختار ورزش ما برخی مشکلات دارد؛ اما با توجه به توانی‌ها و امکانات زیربنایی ولو ناقصی که وجود دارد، متناسب با آنها می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: نتایج المپیک نباید شرایطی را رقم بزند که برخی این فرصت را پیدا کنند که به دنبال تسویه حساب‌های شخصی باشند و اصل قضیه به فراموشی سپرده شود. دنیامالی عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم با اجازه IOC، دوره کاری کمیته ملی المپیک ۵ ساله شود. یعنی انتخابات کمیته پس از انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود تا اعضای سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک با ترکیب دولت در راس کار هماهنگ باشند. اگر این دو نهاد با هم همسو نباشند، ورزش صدمات عمیق و جبران‌ناپذیری می‌‌خورد.