فرگوسن: فاشیست در مادرید موج می‌زند

گروه ورزش- سرمربی منچستر یونایتد مدعی شد رئال مادرید، باشگاه ژنرال فرانکو است و فاشیسم در این تیم موج می‌زند. به گزارش روزنامه ال موندو دپورتیوو، سرالکس فرگوسن گفت: رئال مادرید به طرز انکارناپذیری سال‌های سال است که خود را در باشگاه فرانکو مرد خون‌ریز و مستبد اسپانیا می‌داند.

وی افزود: مدیران رئال از همان ادبیاتی برای سخن گفتن استفاده می‌کنند که فرانکو بالای سر گورهای دسته جمعی خود استفاده می‌کرد.

فرگوسن گفت: فاشیست در مادرید موج می‌زند. یادم هست فلورنتینو پرس (رییس سابق رئال مادرید) می‌گفت «وقتی بازیکنی را می‌خواهم باید خریداری شود حتی به زور تهدید و سیاست.»

فرگوسن در خصوص پروژه رونالدو گفت: مدارکی در دست دارم که ثابت می‌کند اگر گابریل‌هاینزه بازیکن سابق ما نمی‌توانست رونالدو را برای انتقال به رئال مادرید متقاعد کند خود او هم از رئال مادرید اخراج می‌شد.

از سوی دیگر نایب رییس باشگاه رئال مادرید، سخنان سرمربی منچستر یونایتد را از روی عصبانیت و خودخواهی دانست. به گزارش روزنامه مارکا، پدراگ میاتوویچ گفت: اگر ژنرال فرانکو سیاست‌ها و خودکامگی فرگوسن را داشت، مثل او برای سال‌ها در اسپانیا حکومت می‌کرد.

وی ادامه داد: باید از فرگوسن پرسید که چرا با وجود سال‌ها ناکامی‌کسی جرات اخراج وی را ندارد و شرط‌بندی‌های کلان در مسابقات اسب سواری لندن و لوتون چرا با هماهنگی او انجام می‌شود؟

بازیکن سابق رئال افزود: به این مربی بگویید دهانش را ببندد. در رئال مادرید دموکراسی موج می‌زند و بازرسان فیفا باشگاه ما را از نظر رعایت اصول باشگاه‌داری و کارهای خیریه در جهان در رتبه اول قرار داده‌اند.