هر روز یک برنامه اعلام می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اینکه مسوولان سازمان لیگ هر روز یک برنامه اعلام می‌کنند، به همین خاطر از شرایط راضی نیست، گفت: مگر می‌شود در یک روز دو بازی در یک ورزشگاه برگزار شود که از اول آن برنامه را اعلام می‌کنند؟ به گزارش سایت باشگاه راه‌آهن، بعد از کنسل شدن بازی هفته قبل راه‌آهن مقابل مس کرمان، بازی هفته یازدهم این تیم مقابل پیکان هم ۷۲ ساعت به تاخیر افتاد تا شرایط به ضرر تیم علی دایی شود. راه‌آهن که روند خوبی را در لیگ در پیش گرفته بود با این وقفه‌ها ممکن است به مشکل بخورد. به هر حال نگه داشتن بازیکنان در فرم بازی، کار مشکلی است و چون برنامه تمرینی تیم، به خاطر تغییر برنامه بازی‌ها، مدام دچار تغییرات می‌شود، نگرانی‌های کادر فنی را افزایش داده است. علی دایی سرمربی راه آهن در این رابطه توضیحاتی داده است که بخشی از آنها را در زیر می‌خوانید:

با توجه به اینکه برنامه بازی‌های شما چند بار تغییر کرده، از شرایط تیم‌تان راضی هستید؟

هر روز یک برنامه اعلام می‌کنند و برنامه‌های ما به هم می‌خورد، به همین خاطر از شرایط راضی نیستم. ما با توجه به بازی‌هایمان برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کنیم و مدام مجبور می‌شویم برنامه‌مان را عوض کنیم. متاسفانه کنسل شدن یا به تعویق افتادن بازی‌ها کار ما را سخت کرده است ولی هم بازیکنان و هم کادرفنی، کار خودشان را انجام می‌دهند.

این وضعیت، روند حرکتی تیم را با اختلال مواجه نمی‌کند؟

خیلی به ما صدمه می‌زند. تیمی که از بازی‌ها دور باشد شرایطش با تیمی که در کوران مسابقات باشد، فرق می‌کند. ما الان با این شرایط مواجه شده‌ایم و قطعا این وضعیت به ضرر ما است.

ظاهرا در بین تمام تیم‌های لیگ، مسابقات نوجوانان آسیا، بیش از همه به راه‌آهن لطمه زده. این طور نیست؟

مطمئنا همین طور است. باشگاه ما یک کار که جنبه ملی دارد، را انجام داده و به فوتبال ملی کمک می‌کند اما تمام ضررش به ما می‌رسد. الان، هم دور از زمین خودمان تمرین می‌کنیم و هم بازی‌هایمان انجام نمی‌شود. یک بار نامه می‌زنند که در کرمان بازی کنیم و یک بار نامه می‌زنند که بازی کنسل شده است. در روزی که نفت در تختی بازی دارد، بازی ما با پیکان را هم می‌گویند در تختی برگزار می‌شود و بعد آن را به تعویق می‌اندازند. مگر می‌شود یک روز دو بازی در یک ورزشگاه برگزار شود که از اول آن برنامه را اعلام می‌کنند؟ این شرایط باعث شده ما هم برنامه‌مان به هم بخورد و هم دور از مسابقه قرار بگیریم.