نشست بی‌نتیجه دستیاران بنا با خطیب

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از نشست روز یکشنبه برخی از همکاران محمد بنا با سرپرست موقت فدراسیون کشتی گفت: این نشست طولانی و چند ساعته در نهایت به هیچ نتیجه مشخص و امیدوارکننده‌ای نرسید! رسول جزینی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: روز یکشنبه به همراه ایرج اسفندیاری‌فر دیگر مربی تیم ملی کشتی فرنگی راهی فدراسیون کشتی شدیم تا با برگزاری نشستی ویژه با حجت‌الله خطیب، گامی مثبت در جهت بازگشت محمد بنا برداریم. متاسفانه این نشست طولانی و چند ساعته در نهایت به نتیجه قابل قبول و مطلوبی نرسید و همه چیز به اتفاقات و تصمیمات روزهای آتی موکول شد.

وی به مسائل مطرح شده در این نشست اشاره دقیقی نکرد و گفت: مسائل و موارد مختلفی را با خطیب مطرح کردیم که بیشتر آن به خواسته‌های محمد بنا برای بازگشت مربوط می‌شد.

بنا برای بازگشت مجدد به تیم ملی خواستار امکانات و شرایط مورد نظر خودش است که ما این شرایط را با سرپرست فدراسیون در میان گذاشتیم.

محمد بنا چندی پیش بعد از دریافت نشان درجه یک شجاعت از دکتر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان، صراحتا اعلام کرد که با فدراسیون کنونی همکاری نخواهد کرد و تا زمانی که شرایط و امکانات مورد نیاز او و همکارانش فراهم نشود به تیم ملی کشتی فرنگی باز نمی‌گردد.