مرفاوی: استقلال فصل موفقی در پیش رو دارد

گروه ورزش- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان غایب در تمرین‌های این تیم یا در مسافرت هستند یا کارهای اداری دارند.

صمد مرفاوی گفت: در حال حاضر تمرین‌های استقلال با حضور پنج، شش بازیکن اصلی پیگیری می‌شود و بازیکنانی از تیم‌های پایه‌ای استقلال نیز در تمرین‌ها حضور دارند. وی افزود: به نفرات ملی‌پوش استقلال استراحت داده‌ایم که به مرور در تمرین‌ها حاضر می‌شوند، همچنین برخی بازیکنان از جمله نفرات خارجی استقلال در سفر خارج از کشور به سر می‌برند.

مرفاوی ادامه داد: سایر بازیکنان هم در حال برطرف کردن مشکلات اداری خود هستند و به زودی تمامی ‌این نفرات در تمرین‌های استقلال حاضر می‌شوند. سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: تاکنون با محمد محمدی، حنیف عمران‌زاده، مهدی سیدصالحی و کیانوش رحمتی قرارداد داخلی امضا کرده‌ایم که به غیر از محمدی، سه بازیکن دیگر در تمرین‌های استقلال حضور دارند. سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران فعالیت این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را ستود و گفت: مدیریت استقلال با فعالیت روشن خود دست دلالان را کوتاه کرد. وی گفت: هیچ مربی در این زمان از فصل قولی به هواداران نمی‌دهد، اما من این اطمینان را دارم که با توجه به بازیکنانی که این فصل در استقلال حضور دارند و توانایی‌های موجود در مجموعه بتوانیم فصل موفقی را پشت سر بگذاریم. ما اسامی‌ نفراتی که مدنظر داشتیم را به مدیریت باشگاه اعلام کرده‌ایم و مسوولان باشگاه با آنها وارد مذاکره شده و قرارداد امضا کرده‌اند. خوشبختانه مدیریت باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات دست دلالان را کوتاه کرده و فعالیت روشن برای جذب بازیکن داشته است. ما هم به دنبال آن هستیم که به غیر از مسوولان باشگاه در امر نقل و انتقال بازیکن اشخاص یا گروه‌های دیگر مداخله داشته باشد.