در پی رسیدگی به مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه یک‌شنبه شب مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره این باشگاه با مسوولان ارشد سازمان تربیت بدنی، مدیران پرسپولیس از انجام هرگونه مصاحبه منع شدند.

با وجود شرایط نامطلوب تیم فوتبال پرسپولیس عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس یک شنبه شب به سازمان تربیت بدنی رفته و با امیررضا واعظ آشتیانی، قائم‌مقام سازمان تربیت بدنی و همچنین حمید سجادی، رییس مرکز توسعه ورزش‌های قهرمانی جلسه‌ای را در این رابطه برگزار کردند.

در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات مختلف پرسپولیس و چگونگی برون‌رفت از اوضاع فعلی به خصوص در مقطع حساس بازی جمعه این تیم مقابل استقلال تهران بحث شد. در پایان این جلسه مدیرعامل و تک تک اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به توصیه و تاکید سجادی تا پیش از بازی داربی ممنوع‌المصاحبه شدند.

همچنین در پی برکناری و ابقای دوباره زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این مربی کروات برای بازگشت به نیمکت سرخ‌پوشان در این مقطع حساس شروطی را برای باشگاه پرسپولیس تعیین کرده است. از جمله خواسته‌های کرانچار داشتن اختیار کامل برای ارنج کردن تیم و تعویض‌های بازیکنان است.

همچنین او خواسته که بخشی از طلبی که بابت قراردادش از باشگاه پرسپولیس دارد به وی پرداخت شود و نیز موانع بر سر راه تهیه محل اسکان و در اختیار داشتن اتومبیلش نیز حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس البته در مذاکره با این مربی تامین تمامی خواسته‌های وی را در مقطع فعلی عملی ندانسته است. انصاری فرد پیرامون این مساله گفت: اختلاف‌هایی پیرامون بازگشت دوباره کرانچار به نیمکت پرسپولیس وجود دارد که قرار است امروز (دوشنبه) جلسه‌ دیگری با وی داشته باشیم و امید زیادی داریم که مسائل حل خواهد شد.

همچنین در اقدام دیگری از سوی باشگاه پرسپولیس برای کم شدن حاشیه‌ها در این تیم بازیکنان پرسپولیس از انجام هر گونه مصاحبه پیش از داربی جمعه منع شدند. البته این باشگاه بر عدم مصاحبه بازیکنان در محل تمرین تاکید بیشتری داشته؛ چرا که برخی از بازیکنان برای انجام مصاحبه تلفنی با خبرنگاران مشکلی ندارند.