پیشنهادهای خارجی به سرمربی و بازیکنان پیکان

در پایان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان نمایندگان تیم‎هایی از قطر، ایتالیا و برزیل به سرمربی و برخی از بازیکنان تیم پیکان پیشنهاد همکاری دادند.

پس از آنکه علی معمری به پیشنهاد مسوولان تیم العربی قطر مبنی بر مربیگری در این تیم پاسخ منفی داد، نمایندگان تیم الریان این کشور نیز در پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‎های جهان خواهان همکاری با وی شدند. مربی تیم پیکان همچنین از پیشنهاد برخی از تیم‌ها برای همکاری با بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: مسوولان تیم العربی و سیمد برزیل خواهان جذب امیر حسینی و آرش کمالوند بودند. محمد موسوی عراقی و محمد محمدکاظم مورد توجه‌ترنتینو ایتالیا قرار گرفته بودند. اما فعلا هیچ چیز مشخص نیست، چون این بازیکنان با پیکان قرارداد دارند.

بازیکنان مجارستانی به تیم واترپلو گچساران پیوستند

مشکل دو بازیکن صاحبنام مجارستانی برای همراهی تیم نفت و گاز گچساران در هفتمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا حل شد.

«ژولت پته وری» و«واری آتیلا» که به درخواست مسوولان تیم نفت و گاز گچساران به دمام عربستان سفر کرده اما با مشکل عقد قرارداد مواجه شده بودند، با تلاش مسوولان فدراسیون شنای ایران و مسوولان ورزش وزارت نفت مراحل قانونی عقد قرارداد را طی کرده و به این تیم پیوستند. بعد از قطعی شدن حضور این دو بازیکن کلیدی در تیم نفت و گاز گچساران، امیدواری این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شده است.

تندیس فردین معصومی در ماسال نصب می‌شود

تندیس فردین معصومی دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی در یکی از میادین ماسال نصب می‌شود.

کاظمی، شهردار ماسال در این باره گفت: این تصمیم برای ارج نهادن به خدمات فردین معصومی، دارنده مدال نقره و برنز رقابت‌های سنگین وزن کشتی جهان، گرفته می شود. او ادامه داد: قرار است به زودی تندیس این قهرمان ملی با حضور استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان و رییس فدراسیون کشتی در یکی از میادین شهر ماسال قرار گیرد.

تیم ملی بدمینتون در راه آفریقای جنوبی

تیم ملی بدمینتون ایران برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی آفریقای جنوبی امروز تهران را به مقصد دوربان ترک می‌کند.

علی شاه‌حسینی‌، محمدرضا خردمندی، محمدرضا خانجانی و سروش اسکندری در قسمت مردان و نگین امیری پور و سحر زمانیان در قسمت بانوان بدمینتون‌بازان اعزامی به این دوره از مسابقات هستند. این تیم را محمدرضا پوریا، دبیر فدراسیون بدمینتون به عنوان سرپرست، سوزان جلالیان مربی بانوان و نووا آرمادا سرمربی تیم ملی همراهی می‌کنند. رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون آفریقای جنوبی ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه جاری در شهر دوربان برگزار می‌شود.

«گالیا بوئیچ» با فدراسیون تیراندازی به توافق رسید

فدراسیون تیراندازی با ولادیمیر گالیا بوئیچ به توافق نهایی رسید. فدراسیون تیراندازی پس از جذب «لازلو سوچک»، سرمربی مجارستانی تیم ملی انگلستان، پس از رایزنی‌های مکرر با فدراسیون جهانی این بار موفق شد نظر ولادیمیر گالیا بوئیچ بلاروسی که تابعیت استرالیایی دارد، را جلب کند. بوئیچ که جمعه شب وارد ایران شده بود، پس از انجام بازدید از امکانات و سطح تکنیکی تیراندازان رضایت خود را برای آغاز همکاری با تیراندازان ایرانی اعلام کرد.

براین اساس، مقرر شد وی اواخر دی ماه برای سه ماه (تا پایان بازی‌های کشورهای اسلامی) هدایت تیم‌های ملی تپانچه را بر عهده بگیرد و در صورتی که پس از پایان این دوره طرفین به ادامه همکاری تمایل داشتند، قرارداد نهایی تا پایان المپیک لندن منعقد شود.