مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا جمعه شب با برگزاری سه دیدار در شهر امان اردن پیگیری شد که طی آن تیم‌های الوصل امارات، السد قطر و الوحده عربستان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. شهرداری زرند کرمان، نماینده دوم ایران در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در دیداری تعیین کننده به مصاف الوصل امارات رفت و در حالی‌که برای صعود از گروه A این رقابت‌ها نیاز مبرم به ۲ امتیاز این بازی داشت با نتیجه ۲۹ بر۲۳ تن به شکست داد. شهرداری که در مسابقه اول نیز برابر تیم باربار بحرین شکست خورده بود با ناکامی‌مقابل الوصل امارات از دور رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا حذف شد و نتوانست به مراحل بالاتر صعود کند.

اما ذوب آهن اصفهان، دیگر نماینده ایران هم شب خوبی نداشت و در جدالی تعیین‌کننده مقابل السد قطر با نتیجه ۲۹ بر۲۸ مغلوب شد. ذوب آهن با این شکست شانس صعودش به مرحله دوم رقابت‌ها را تحت تاثیر قرار داد. این تیم اصفهانی برای راهیابی به مرحله

یک چهارم نهایی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا باید در دیدار امروزش مقابل الوحده عربستان، صدرنشین گروه B پیروز شود در غیر این صورت به سرنوشت دیگر تیم ایرانی مبتلا می‌شود.