تیم دوبل بانوان ایران در فینال رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون بحرین با شکست میزبان توانست مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند. تیم دوبل بانوان ایران متشکل از سحر زمانیان و نگین امیری پور که با شکست هند به دیدار فینال راه یافته بود، توانست با نتیجه ۲ بر یک تیم میزبان را شکست داده و صاحب مدال طلا شود. همچنین در رقابت‌های انفرادی مردان علی شاه حسینی و محمدرضا خردمندی به فینال رسیدند. این دو در بخش دو نفره برنز گرفته‌اند. در انفردای بانوان هم سحر زمانیان در دیدار پایانی بازی می‌کند، اما نگین امیری‌پور در نیمه نهایی باخت و برنز گرفت.

محرومیت سرمربی تیم والیبال گل‌گهر سیرجان

منصور جعفری، سرمربی تیم والیبال گل‌گهر سیرجان به دلیل اعتراض به تصمیمات داور و رفتار نامناسب با او در جریان دیدار چهارشنبه شب گذشته تیمش مقابل کاله تا اطلاع ثانوی محروم شده است. سیرجانی‎ها در این بازی با نتیجه یک بر ۳ متحمل شکست شدند. کمیته انضباطی باید پرونده جعفری را بررسی و برای او حکم صادر کند. تا آن زمان او اجازه ندارد تیمش را همراهی کند. بدین ترتیب تیم والیبال گل‌گهر سیرجان دیدار مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر را بدون حضور سرمربی‌اش برگزار می‌کند.

علیمرادی از سفر به هند بازماند

به دنبال برکناری کرم‌الله علیمرادی از ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، دیگر مسوولان این فدراسیون به تنهایی و بدون حضور رییس در دوازدهمین دوره کنگره پزشکی ورزشی آسیا شرکت کردند. علیمرادی به عنوان عضو کمیته ضد دوپینگ آسیا از شرکت‎کنندگان در این کنگره بود، اما به دلیل برکناری از ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی از سفر به هند بازماند.