سایت گل- وضعیت افشین قطبی، سرمربی تیم ملی ایران به شدت در پرده ای از ابهام قرار دارد و هیچ کس نمی‌داند که تا روز آینده آیا او سرمربی تیم ملی خواهد بود یا نه. نقطه اوج نامشخص بودن وضعیت قطبی درتیم ملی، زمانی بود که مهدی تاج، نایب رییس فدراسیون و رییس کمیته تیم‌های ملی با فاتح تریم سرمربی اسبق تیم ملی ترکیه مذاکره کرد و در همان زمان، کفاشیان اعلام کرد که این مربی را نمی‌شناسد. این مذاکره خودسرانه تاج باعث شد تا شایعات کناره‌گیری او از سمت خود در کمیته تیم‌های ملی مطرح شود و روزدوشنبه با صحبت‌های خود او، به حقیقت بپیوندد.

البته در مصاحبه او مشخص شد که علاوه بر فاتح تریم صحبت‌هایی هم با اریکسون صورت گرفته که به گفته نایب رییس فدراسیون فوتبال، این مذاکرات عرف و مساله‌ای کاملا طبیعی است. او که خود زمینه‌ساز حضور افشین قطبی در تیم ملی بود به دنبال جانشین اوست و به گفته خودش حتی رقم ۲ یا ۳ میلیارد هم برای انجام این کار مبلغ زیادی نیست.

تاج در ادامه صحبت‌هایش از جدایی‌اش از کمیته تیم‌های ملی می‌گوید:« هم قبل از عید و هم بعد از آن با آقای کفاشیان صحبت کردم و به ایشان گفتم مسوولیت ریاست کمیته تیم‌های ملی را به فرد دیگری واگذار کند. ایشان نیز پذیرفتند و دنبال فرد دیگری برای این مسوولیت هستند.» او با توضیحاتی نحوه ادامه کار بعد از انحلال کمیته تیم‌های ملی را توضیح می‌دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مشخص نیست در فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد. این برای اولین بار نیست که کفاشیان و تاج در یک موضوع واحد صحبت‌های متفاوتی را مطرح می‌کنند. کنار هم قرار دادن صحبت‌های این دو عضو تاثیرگذار فدراسیون در کنار هم، نشان می‌دهد که اتفاقاتی در حال وقوع است. اتفاقاتی که مطمئنا هر‌گونه حدس وگمانی درمورد آن، با تکذیب طرفین مواجه می‌شود و فقط باید منتظر ماند و دید که این تناقض‌ها و اختلافات نظر تیم ملی و افشین قطبی را به کجا خواهد رساند.