فروش باشگاه استقلال در ‌۲ دقیقه

معاون سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت واگذاری باشگاه‌های ورزشی در سال ۸۹ را تشریح کرد. اسماعیل غلامی، معاون سازمان خصوصی‌سازی درباره‌ چگونگی واگذاری‌ باشگاه‌های ورزشی در سال ۸۹ گفت: واگذاری سهام شرکت‌هایی مانند ایران‌خودرو، سایپا و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گروه یک قرار دارند و واگذاری آنها در قانون بودجه دیده شده و در سال ۸۹ واگذار می‌شوند. وی در مورد ارائه اطلاعات باشگاه‌های ورزشی به سازمان خصوصی‌سازی گفت: این باشگاه‌ها باید صورت‌های مالی و تعداد بازیکنان را به سازمان خصوصی‌سازی ارئه دهند، در حالی که ارائه این اطلاعات برای این دو باشگاه کاری ندارد و در صورت ارائه اطلاعات باشگاه استقلال در دو دقیقه به فروش می‌رسد.

نماینده‌ تبریز خواستارتجدیدبازی تراکتوروابومسلم شد

نماینده‌ مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری مجدد بازی تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابومسلم خراسان شد. «علیرضا منادی» با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: فدراسیون ترتیبی اتخاذ کند تا این دیدار نیمه تمام دوباره و با حضور داوران عادل و فاقد مساله و به دور از قضاوت مشکوک برگزار شود. در این نامه همچنین نوع برخورد تبعیض‌آمیز و بد انتظامات ورزشگاه با هواداران تیم مورد انتقاد قرار گرفته و آمده است: ممانعت از نصب بنرها و پرچم‌های طرفداران تیم تراکتورسازی به دور از مهمان نوازی بوده و خلاف مقررات است.

بلیت‌‌های ال کلاسیکو تمام شد

شنبه شب دیدار حساس ال کلاسیکو برگزار می شود و بنا به پیش‌بینی‌های انجام شده، استقبال بی‌نظیری از این دیدار به عمل آمده است. همگان تمایل فراوانی دارند تا رویارویی دو تیم برتر رقابت‌های لالیگا را از نزدیک تماشا کنند. در حالی که هنوز ۴ روز تا برگزاری این دیدارزمان باقی است، تمام بلیت‌‌های این مسابقه به فروش رفته و درخواست برای تهیه بلیت‌ این دیدار تاحدی است که تعداد مشتریان بلیت‌‌ها دوبرابر گنجایش ورزشگاه برآورد شده است.

قرارداد۱۵۰ میلیون پوندی لیورپول با آدیداس

طبق گزارش منتشره در نیوزآود ورلد، سران باشگاه لیورپول به زودی قراردادی ۱۵۰ میلیون پوندی را با مسوولان کمپانی آدیداس به امضا خواهند رساند. مسوولان شرکت آدیداس بی‌صبرانه منتظر امضای قرارداد جدیدی با لیورپول هستند که همراه با منچستریونایتد، فروش تمام پیراهن‌های لیگ برتر در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند. سران لیورپول برای هر سال، دست کم مبلغ ۱۵ میلیون پوند طلب کرده‌اند که بدین ترتیب ارزش و اعتبار این قرارداد، به مراتب از قرارداد ۱۰۰ میلیون پوندی چلسی که در سال ۲۰۰۵ و به مدت ۱۰ سال اعتبار دارد، بیشتر خواهد بود. یونایتد درحال حاضر پرارزش ترین قرارداد را در اختیار دارد. آنها در نوامبر سال ۲۰۰۰، قراردادی ۱۳ ساله را با نایک به امضا رساندند که ارزشی معادل ۳۰۰ میلیون پوند داشت‌.