رییس سازمان لیگ برتر از آغاز لیگ دهم در ۴مردادماه خبر داد. عزیزمحمدی در این باره گفت: «لیگ برتر قطعا از چهار مرداد آغاز می‌شود و هیچ عاملی آغاز این رقابت‌ها را به تاخیر نمی‌اندازد. گرچه منتظر پیشنهادات باشگاه‌ها هستیم که اصلاحات را انجام دهیم.»

رییس سازمان لیگ ادامه داد: «برنامه لیگ برتر را بلافاصله اعلام می‌کنیم و برنامه‌‌هایی هم امسال برای برگزاری لیگ داریم که به عنوان مثال می‌توان به یکسان‌سازی توپ‌های مسابقات اشاره کرد. قرار است همه رقابت‌های امسال با توپ یکسان و یک برند انجام شود.»

عزیزمحمدی نامی‌از این برند تا تصویب این مساله در هیات رییسه سازمان لیگ نبرد و اعلام کرد این مساله به موقع اعلام خواهد شد.

عزیز محمدی در پایان با اشاره به اینکه امسال فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای مساله حق پخش تاکید وی‍ژه‌ای دارند، گفت: «حق پخش تلویزیونی باید با نرخ واقعی به فوتبال ایران داده شود و ما هم به شدت به دنبال این مسائل هستیم. تمام تلاش‌مان را برای استاندارد سازی لیگ برتر و کمتر شدن فاصله‌ها با آیین نامه‌ها و اساسنامه های AFC و کمیته لیگ حرفه‌ای آسیا انجام داده‌ایم؛ اما همچنان من معتقدم که با ایده‌آل‌ها فاصله داریم.»