نفت آبادان در آستانه حضور در لیگ برتر فوتبال

در نخستین بازی مرحله پلی آف دسته اول باشگاه‌های کشور‌، روزجمعه در آبادان‌، تیم نفت این شهر با نتیجه پرگل ۵ به ۱ داماش گیلان را در هم کوبید و گام بلندی برای صعود به دهمین دوره لیگ برتر برداشت. صعود پینگ‌پنگ‌بازان ایران در رنکینگ جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF‌) رده‌بندی بازیکنان جهان در ماه ژوئیه ۲۰۱۰ را منتشر کرد که در این رنکینگ پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان صعود چشمگیری داشتند.

کریستیانو دوسانتوس در تمرینات استقلال

سیدنی کریستیانو دوسانتوس بازیکن ۲۹ساله برزیلی که در پست فوروارد بازی می‌کند، جهت حضور در تمرینات استقلال روز‌جمعه وارد تهران شد.

دوومیدانی ایران در رده سوم آسیا

در پایان دومین روز از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در ویتنام، تیم ایران با کسب چهار مدال طلا و نقره در رده سوم ایستاد.

تومباکوویچ گزینه جدید مربیگری استیل آذین

لوبیسا تومباکوویچ، مربی سرشناس یوگسلاوی بامداد روز شنبه جهت مذاکره با مسوولان باشگاه استیل آذین وارد تهران شد. وی در تیم‌های پارتیزان بلگراد؛ آ اک آتن یونان و شاندونگ چین مربی بوده است.

طهماسبی در اردوی تیم ملی

سامان طهماسبی که برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی آذربایجان به باکو سفر کرده بود و گفته می شد به این کشور پناهنده شده است، بعد از بازگشت به ایران به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

بلکبرن آندو را می‌خواهد

آندرانیک تیموریان بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس با پیشنهاد جدیدی از تیم بلکبرن مواجه شده است و در صورت توافق با این تیم فصل بعد هم در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد.

معرفی حدادی به عنوان یکی از ستارگان گریزلیز

حامد حدادی بسکتبالیست ملی‌پوش ایرانی تیم ممفیس گریزلیز یکی از ستارگان این تیم در لیگ تابستانی NBA معرفی شد.

باشگاه استقلال اهواز تا اطلاع ثانوی تعلیق شد

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کلیه فعالیت‌های باشگاه استقلال اهواز در خصوص پرداخت مطالبات تعداد زیادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.