علی کریمی‌از استیل‌آذین اخراج شد

علی کریمی ‌بازیکن باشگاه استیل آذین تهران به دلیل برخی تخلفات و عدم تمکین در اجرای مقررات از‌این باشگاه اخراج شد؛ در حالی که او پس از بازی شنبه شب علنا علیه مدیر عامل باشگاه موضع گرفته بود. به گزارش سایت رسمی‌باشگاه استیل آذین، متن بیانیه صادر شده در رابطه با تخلفات کریمی‌و اخراج‌این بازیکن از استیل آذین به‌این شرح است:

«و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب». باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می‌داند در مقابل عدم تمکین در اجرای مقررات و حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری علی کریمی ‌یکی از بازیکنان تیم فوتبال‌این باشگاه و عدم رعایت شئون ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل نموده و اخراج ‌این بازیکن را اعلام نماید. از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه‌این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسوولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و به‌رغم تذکرات سرپرست تیم، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام‌این تخلف داشته است‌،‌این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم می‌باشد. بی‌تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد،‌ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می‌آورد.

بی‌گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه‌های معرفتی‌، معنوی و انسانی منجر به حاکمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی‌شود. از همین رو امیدواریم که اقدام باشگاه استیل آذین در اولویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یک رویه در ورزش کشور گردد و ورزش به فرموده امام‌خمینی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسیله‌ای در جهت نیل به تعالی تلقی گردد.