انتقاد شدید صمیمی از فدراسیون دوومیدانی

مربی پرتاب دیسک ایران با گلایه از سیاست کاری فدراسیون دوومیدانی، گفت: فدراسیون تنها برخی از ورزشکاران را می‌بیند و آنهایی که در شهرستان‌ها هستند، دیده نمی‌شوند. عباس صمیمی در گفت‌وگو با مهر ضمن بیان این مطلب، گفت: در فدراسیون دوومیدانی مشخص نیست چه کسی کار می‌کند. کارمندان جواب ورزشکاران را نمی‌دهند و با ما بی مهری می‌کنند. وی با بیان اینکه شاگردانش با سهل انگاری‌های کارکنان فدراسیون دو سفر تدارکاتی را از دست داده‌اند، افزود: باید تعامل وجود داشته باشد، در غیر این صورت در چنین اتفاقاتی این ورزشکار است که آسیب می‌بیند نه مربی و نه فدراسیون و متاسفانه این تعاملات طرفین در این چند ماهه کمتر شده و مشکلات فدراسیون دوومیدانی بیش از پیش شده است.مربی نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا، خاطرنشان کرد: شاگردان من مسابقه در آلمان را پیش رو دارند، اما هنوز در دریافت روادید آنها تردید دارم. مطمئنا دریافت روادید برای ورزشکار نباید برعهده من مربی باشد، اما ظاهرا سیستم این طور شده است. مطمئنا این سیستم راه به جایی نمی‌برد.

۴ ملی‌پوش تیم والیبال امید ایران مصدوم شدند

۴ والیبالیست تیم ملی امید ایران در اردوی بلغارستان مصدوم شدند. تیم ملی والیبال امید ایران روز سه‌شنبه، ۱۳مرداد ماه تهران را به مقصد بلغارستان به منظور برپایی اردوی تدارکاتی ترک کرد؛ در این اردو که فردا به پایان می‌رسد ۴ بازیکن تیم ایران مصدوم شدند. حسین قاسم آبادی، پزشک تیم ملی والیبال امید ایران در این رابطه گفت: در حال حاضر مجتبی غیاثی و احمد بابایی از ناحیه شانه، بهزاد به‌نژاد از ناحیه کمر و مجتبی شبان از ناحیه عضلات پشت کتف مصدوم هستند که وضعیت درمان آنها در حال پیگیری است. وی ادامه داد: در اردوی بلغارستان به علت اختلاف دما با ایران چند مورد سرماخوردگی هم بین بازیکنان مشاهده شد که پس از مراقبت، شرایط این بازیکنان به حالت طبیعی بازگشت.

حذف نادال از رقابت‌های تورنتو

اندی ماری با شکست مرد شماره یک تنیس جهان، راهی دیدار پایانی رقابت‌های تورنتو شد. مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس کانادا به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش امیدوار شد. ماری اسکاتلندی در دیدار نیمه نهایی، رافائل نادال را پس از یک ساعت و ۴۴ دقیقه مبارزه ۲ بر صفر برد و راهی فینال رقابت‌ها شد. این چهارمین برد این تنیسور ۲۳ ساله در دوازدهمین دوئلش با حریف اهل مایورکای اسپانیا بود. ماری به این ترتیب می‌تواند پس از آندره آغاسی دومین نفری باشد که از عنوان قهرمانی‌اش در کلانشهر کانادا دفاع می‌کند. آغاسی در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ در تورنتو به قهرمانی رسیده بود.ماری در دیدار پایانی این رقابت‌های ۴۳/۲ میلیون دلاری که روی زمین سخت (هارت کورت) انجام می‌شود با راجر فدرر از سوئیس پیکار خواهد داشت که در نیمه نهایی ۲ بر یک از سد نواک جوکوویچ صرب گذشت. فدرر حریفش را با نتایج ۶ بر یک، ۳ بر ۶ و ۷ بر ۵ از پیش رو برداشت.