مسابقات جام تنیس کیاموتورز

سابقه درخشان کیاموتورز در حمایت از رخدادهای ورزشی و به‌خصوص حضور اخیر آن در مسابقات تنیس استرالیا و جام جهانی ۲۰۱۰، مسوولان شرکت اطلس‌خودرو را بر آن داشت که به عنوان نماینده رسمی کیاموتورز در ایران، این فعالیت‌ها را به داخل کشورمان نیز تعمیم داده و بانی برگزاری مسابقات جام تنیس کیاموتورز گردند. به گزارش روابط عمومی شرکت اطلس خودرو مسابقات جام تنیس کیاموتورز بزرگ‌ترین رویداد رشته تنیس در ایران است که به مدت یک هفته از ۳۱ تیرماه الی ۸ مرداد ماه سال‌جاری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

این رقابت‌ها شامل مسابقات آزاد انفرادی، دو نفره آقایان، بانوان، رقابت‌های آزاد نوجوانان، رقابت‌های آزاد انفرادی، دو نفره آقایان بالای ۴۵ سال و رقابت‌های مینی‌تنیس کودکان بود.

جوایز اهدایی شرکت اطلس‌خودرو به نفرات برتر این رقابت‌ها شامل ۲ تا ۳۰ میلیون ریال وجه نقد برای برگزیدگان رده‌های مختلف این مسابقات بود که در ادامه اسامی برخی از آنها را می‌خوانیم:

* اشکان شکوفی‌، نفر اول رده سنی آزاد انفرادی آقایان؛

* آرا سوکزیان، نفر اول رده سنی بالای ۴۵ سال؛

* کیارش سوری، نفر اول رده سنی زیر ۱۸ سال پسران؛

* آرش سوری، نفر اول رده سنی زیر ۱۴ سال پسران؛

* مریم مظاهری، نفر اول رده سنی آزاد انفرادی بانوان؛

* بهار برنا، نفر اول رده سنی زیر ۱۸ سال دختران؛

* سحر نجعی، نفر اول رده سنی زیر ۱۴ سال دختران.

اطلس‌خودرو در حاشیه مسابقات جام کیاموتورز و در روز فینال، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی ویژه‌ای نیز برای خانواده‌ها تدارک دیده بود که اشاره کوتاهی به آنها داریم:

* تجربه سواری با خودروهای سراتوکوپ و سورنتو XM و گردش در محوطه مجموعه ورزشی انقلاب؛

* برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع کیاموتورز، همراه همیشگی ورزشکاران؛

* عکس یادگاری اطلس خودرو در کنار تصویر تنیسور مطرح جهان، رافائل نادال.

یکی از مهم‌ترین اهداف اطلس‌خودرو ایجاد شور و نشاط در نسل جوان و ترغیب آنها به حضور در مجامع ورزشی است و جام تنیس کیاموتورز مهر تاییدی بر تلاش‌های این شرکت در راستای تحقق این هدف است.