دیگر در ایران مربیگری نمی‌کنم

افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال که چند هفته پیش با انتشار نامه‌ای رسمی کناره‌گیری زودهنگام خود را از کادر فنی تیم ملی اعلام کرده بود شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی بار دیگر مدعی شد از این پس به هیچ وجه در فوتبال ایران مربیگری نخواهد کرد. افشین قطبی که سه‌شنبه شب برای گفت‌وگویی زنده به استودیوی خبر ورزشی جام‌جم رفته بود زمانی که با سوال مازیار ناظمی در خصوص آینده‌اش در کادر فنی تیم ملی رو‌به‌رو شد، اعلام کرد بعد از جام ملت‌های آسیا حتی اگر قهرمان هم شود برای همیشه از تیم ملی جدا می‌شود.

به گزارش سایت تابناک، سرمربی تیم ملی در ادامه توضیحات خود افزود: مربی جایگزین من می‌تواند با تیمی که ساخته‌ام برای جام جهانی ۲۰۱۴ کار را ادامه دهد.

افشین ‌قطبی، سرمربی تیم ملی با اشاره به وضعیت مطلوب تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: من نسل جدیدی را برای تیم ملی فوتبال ایران آوردم و این کار کوچکی نبود. مطمئنا کسی که به عنوان جایگزین من به تیم ملی ایران بیاید کار سختی پیش رو ندارد.

افشین قطبی در مورد آینده کاری خود و ادامه فعالیت در فوتبال ایران گفت: قطعا در فوتبال ایران نمی‌مانم و ترجیح می‌دهم در جای دیگری مربیگری را تجربه کنم. دوست دارم در جایی مربی باشم که دخالت در کارم کمتر باشد.