حداقل ۷۰ مدال در گوانگجو کسب می‌کنیم

غلامرضا ابراهیمی، دبیرکل کمیته ملى پارالمپیک با اشاره به برگزارى نخستین دوره بازى‌هاى پاراآسیایى گوانگجو در آذرماه امسال گفت: هدف ایران کسب رتبه چهارم در بین ۴۱ کشور شرکت‌کننده و دریافت حداقل ۷۰ مدال رنگارنگ در این بازى‌ها است. ۶۰۰ هزار دلار برای جذب عمادرضا

گفته می‌شود باشگاه الزمالک برای صدور رضایت نامه عمادرضا مبلغ ۳۰۰ هزار دلار درخواست کرده تا این بازیکن عراقی را در اختیار پرسپولیس قرار دهد. از طرفی خود عماد رضا هم مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار از پرسپولیسی‌ها طلب کرده تا به عضویت این تیم دربیاید.

پارو زنان آب‌های آرام به چین می‌روند

قایقرانان تیم ملی آب‌های آرام برای رویارویی با حریفان خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو امروز راهی چین می‌شوند.

دروگبا مالاریا داشت

کارلو آنچلوتی، مربی چلسی گفته دیدیه دروگبا از مالاریا رنج می‌برده. مهاجم ساحل عاجی چند بازی اخیر تیمش را از دست داده و به نظر می‌رسید که مشکلی ویروسی دارد و حالا آنچلوتی حقیقت را فاش کرده است: «دیدیه مشکلاتی داشته است. او ویروسی داشت و قدرت خود را در تمرینات از دست داده بود.

تیراندازان ایران وارد چین شدند

تیم‌های ملی تیراندازی در هر دو بخش اهداف ثابت و پروازی، برای حضور در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی وارد چین شدند. به گزارش روابط ‌عمومی ‌فدراسیون تیراندازی، تیم‌های ملی تفنگ متشکل از (۴ زن، ۶مرد)، تپانچه (۴ مرد، ۳زن) و اهداف پروازی (۳ مرد‌، ۴ زن) دیروز وارد دهکده بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ واقع در شهر گوانگجو چین شدند.