حقوق ۵/۲ میلیونی کارشناس تلویزیون!

به گزارش تابناک، یکی از کارشناسان مطرح فوتبال که در برنامه‌های تلویزیونی از میهمان‌های همیشگی است با یکی از باشگاه‌های فوتبال قراردادی امضا کرده و ماهانه مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان از این باشگاه دریافت می‌کند. دوئل دایی و قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی

روز دوم از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز پیگیری خواهد شد و در مهم‌ترین دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف می‌روند.

با پیروانی به المپیک می‌رسیم!

سیدجلال حسینی، مدافع ملی‌پوش سپاهان گفت: اگر از پیروانی حمایت شود، صددرصد با او به المپیک ۲۰۱۲ صعود می‌کنیم.!

۱۷۰نماینده از سازمان تربیت بدنی تقدیر کردند

۱۷۰ نماینده مجلس با امضای نامه‌ای از مدال‌آوران و نام‌آوران ‌ایران و همچنین سازمان تربیت بدنی در بازی‌های آسیایی گوانگجو تقدیر کردند.

شیث به تمرینات پرسپولیس بازگشت

«شیث رضایی» که مورد بی‌مهری علی دایی قرار گرفته بود به تمرینات پرسپولیس برگشت. شیث روزهای فرد در درفشی‌فر زیر نظر مولایی تمرین می‌کند و روزهای زوج نیز با تیم «ب» به تمرین می‌پردازد.

نادال و فدرر در فینال تنیس مسترز لندن

نادال و فدرر دو تنیس باز برتر جهان دیدار پایانی رقابت‌های تنیس پنج میلیون پوندی مسترز لندن را برگزار می‌کنند.

بازی خداحافظی باقری برگزار می‌شود

کریم باقری، کاپیتان تیم پرسپولیس که متوجه شده سرمربی‌این تیم اعتقادی به استفاده از وی در ترکیب اصلی ندارد، سرانجام پذیرفت که از فوتبال خداحافظی کند.

بسکتبال به ستاره‌ها متکی نیست

رضا مشحون، مدیر تیم ملی بسکتبال گفت: خوشحالم که در نبود بزرگان بسکتبال نشان دادیم که تیم ملی به

تک‌ستاره‌ها متکی نیست.

علی دایی بخشیده شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص تیم‌های متخلف صادر کرد که ممنوعیت علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس از انجام مصاحبه بخشیده شد.