صدر: مارادونا منشوری می‌شود!

حمیدرضا صدرکارشناس و پژوهشگر سینما و فوتبال در یادداشتی که در این باره نوشته آورده است اگر مارادونا در ایران حضور داشت با این اوصاف معلومی که درباره او زبانزد است و با معیار‌های موجود در فوتبال ایران، به طور حتم یک مربی منشوری و البته سرآمد اینگونه مربیان به شمار می‌آمد. انتشار خبر حضور مارادونا به عنوان سرمربی تیم ملی از هفته‌های قبل و اظهار نظر رییس جمهور کشورمان درباره مارادونا، واکنش‌های مختلف و متفاوتی را فراهم آورده است.

حمیدرضا صدرکارشناس و پژوهشگر سینما و فوتبال در یادداشتی که در این باره نوشته آورده است اگر مارادونا در ایران حضور داشت با این اوصاف معلومی‌که درباره او زبانزد است و با معیار‌های موجود در فوتبال ایران ،به طور حتم یک مربی منشوری و البته سر آمد اینگونه مربیان به شمار می‌آمد و شخص آقای عزیز محمدی اجازه مربیگری را هرگز به او نمی‌داد.

مارادونا بهترین فوتبالیست تاریخ

آقای صدر در ادامه نوشته که چگونه است ما برای مربی‌های بومی ‌و خودی شمشیر آخته را از نیام بیرون می‌کشیم ولی قرار است از مارادونا _هرچند که درباور من بهترین فوتبالیست تاریخ است -که از لحاظ اخلاقی بارها و بارها سقوط کرده و فروکاهیده استفاده کنیم؟