اعلام برنامه دیدارهای نمایندگان بسکتبال ایران

مهرام و ذوب‌آهن نمایندگان کشورمان در مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های غرب آسیا رقابت‎های خود در این مسابقات را با دیدار مقابل تیم‏های مدعی آغاز می‌کنند. ذوب‌آهن در نخستین دیدار خود به مصاف الریاض لبنان می‌رود ومهرام هم که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات باشگاه‎های غرب آسیا است در دیگر گروه به مصاف دانشگاه اردن میزبان بازی‎ها می‌رود. چین میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا شد

با اعلام کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، چین به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا سال ۲۰۱۱ معرفی شد. تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آخرین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا، در سال ۲۰۰۹ و در قزاقستان با کسب ۲ مدال طلای سهراب مرادی و بهداد سلیمی، یک نقره اصغر ابراهیمی‌و یک برنز نواب نصیر شلال به کار خود پایان داده بود.

اعلام آمادگی ۹ تیم برای شرکت در لیگ کشتی آزاد

مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی درحالی دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود که در حال حاضر ۹ تیم برای حضور در این لیگ اعلام آمادگی کرده‌اند. لیگ از روز ۲۹ آذرماه آغاز می‌شود و قرار است تیم‌ها در دو گروه رقابت کنند.

اخراج ۱۴ مربی از ورزش ایران

با بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از بازی‌های آسیایی گوانگجو مسوولان ورزش کشورمان تصمیم گرفتند ۱۴ مربی خارجی که از لحاظ فنی خوب نیستند را برکنار کنند.

پایان کار نمایندگان ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال

در پایان رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان جهان تیم کشورمان موفق به کسب سه مدال طلا، پنج نقره و پنج برنز و جمعا ۱۳ مدال شد. در ادامه رقابت‌های روز پایانی در بخش ساندا مردان و در فینال وزن ۶۵- کیلوگرم میلاد قزل سفلو با حساب ۲ بر یک حریف ویتنامی‌خود را مغلوب کرد و سومین مدال طلای کاروان ایران را به دست آورد.

برگزاری مسابقات رالی اتومبیلرانی قهرمانی ایران

مسابقات رالی اتومبیلرانی قهرمانی ایران دیروز آغاز شد. سومین دوره این رقابت‌ها که چندین بار به علت آلودگی هوا و مشکلات دیگر به تعویق افتاده بود، به مدت ۲ روز در ۲ بخش حرفه‌ای و همگانی به ‌صورت رفت و برگشت در مسیر تهران - ساوه برگزار خواهد شد.

۲۱نشان، دستاورد تنیس روی میز معلولان ایران

تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان ایران در مسابقات بین‌المللی اوپن تنیس روی میز، در مجموع به سه نشان طلا، هفت نقره و یازده برنز دست یافت.